Ojaaa die vreselijke vent.
Hahaha ik dacht dat je rik ikink ofzo bedoelde maar deze jongen is ook echt een pannekoek. Rik ikink ook.
Hij is wel de zoon van Myrna van eigen huis en tuin… blijkbaar zijn rtl4 contracten overerfbaar (looking at you Rik Brandstede (maar geeft niet want Rik))
Waar is hun kleding van?
Vorig jaar droegen ze Maje en Sandro.
Dat pak van Máxima! <3
Hij heet toch Luuk Ikink? Of is er ook nog een Rik Ikink.
Myrna Goosen? Die heeft toch helemaal geen kinderen?
edit: https://www.trouw.nl/nieuws/myrna-goossen-maakt-boek-over-liefde-voor-kind~b1fba6a7/
De zelf kinderloze tv-presentatrice Myrna Goossen heeft een boekje gemaakt over de onvoorwaardelijke liefde van ouders voor hun kind.
kan je nagaan oeps. Volgens mij heet ie idd Luuk
@LaPetiteRobeNoire omg ik maak wel echt flaters over de presentatoren van boulevard want ik las de google suggestie “rob goossens zoon van Myrna” en dacht “oh ok sure”
mn schoonmoeder vroeg zich al tijden af wie nou toch die Lucky King van rtlboulevard was
luuk ikink dus
OMG ik hoor ook altijd Lucky King
Amalia heeft een jurkje van Selfportrait, Alexia’s jurk is Tommy Hilfiger en Ariane draagt een jurk van Maje!
Hahaha ik herkende Willem Alexander helemaal niet. Volle 5 minuten lang gedacht dat Maxima opnieuw getrouwd was en gewoon koningin was gebleven. Maar nee het was toch Willem
Ik vind dat je wel altijd een groot verschil merkt tussen Amalia en haar twee zusjes doordat ze waarschijnlijk een andere opvoeding krijgt als toekomstig koningin. Beetje een afstandelijke Beatrix-vibe ofzo
Hahahaha ja alleen zijn die bovenste en de rechter een tweeling dus dat verbaast mij niet zo
waarom is zakenpartners zijn belangrijker dan zus zijn? lekker belangrijk
Dat zijn echt van die vrouwen die je dan een keer in t echt tegen komt en ‘schrikt’ omdat ze er niet zo uitzien als op de foto. Maargoed, die leven hun leven waarschijnlijk permanent op Instagram dus dan zal t ze ook niet uitmaken.
De royals zijn lekker op vakantie naar Griekenlanddd
& Prinses Beatrice is stiekem getrouwd vandaag!
Toen ik dat daarstraks las, dacht ik dat er prinses Beatrix stond. Was al helemaal verbaasd, maar het was maar prinses Beatrice.
Ik zag ze toevallig een paar weken geleden helemaal zonnebrankbruin uit hun PC-hoofttractor stappen met van die ordinaire Nikkie-kleding aan.
Huh ik dacht dat die rechter Monique, de vriendin van Drétje Hazes was, dus die kan zo in dit rijtje.