Vind dat ze bij het artikel echt oncharmante foto’s hebben gekozen, vaak een van de prinsesjes met haar ogen dicht?
Ja mee eens… Ze zien er wel allemaal goed uit! Zag op nu.nl een foto waar Amalia een klein tasje vast heeft… ging het daar niet laatst ook over, dat zij op zulke momenten altijd random een tasje meeneemt? Geen haat overigens haha ik ben echt fan van dit gezin!
wow volgens mij is Amalia wel een grote meid, of lijtk dat maar zo? (als in dat ze lang is)
Even opgezocht, Maxima is 1,78 en WimLex 1.83. Ze lijkt er tussenin te zitten op die foto’s dus denk inderdaad rond de 1.80.
Edit: Ik heb straks een deadline voor mijn werk waarom ben ik dit aan het uitzoeken?!?!?
Wauw! Ik ben zelf niet heel groot maar ik vind lange vrouwen zo prachtig. Een vriendin van me is tegen de 1,90m en ik voel me altijd zo trots als ik naast haar loop haha
Ooooh wat zijn ze leuk gekleed met z’n allen!!!
Ik hou van deze familie
Ze komen altijd zo spontaan en “ongedwongen” over. Totaal niet royal of uit de hoogte maar gewoon lekker normaal. Love it
Ja vond ik ook al! En die kleur blauw past ook zo goed bij dat rossige haar
en ook hoe Amalia en haar vader met elkaar omgaan, die zijn volgens mij zo gek op elkaar.
Vinden jullie die Rob Goossen of hoe heet ie die nu steeds alle nieuwtjes brengt bij RTL Boulevard ook zo’n ongelofelijke mongool? Die heeft echt niks sympathieks… snap echt niet hoe hij daar terecht is gekomen
Mongolen zijn wel sympathiek.
Oké? Ik snap niet wat je wilt zeggen. Ik bedoel sukkel
Dat begrijp ik, maar is niet helemaal de goede woordkeuze denk ik ^^
Dan zeg je toch gewoon sukkel en geen mongool
Ik heb het door jou even opgezocht en zie nu inderdaad dat het woord echt als scheldwoord bestaat, doordat mensen met dat syndroom zo genoemd werden. Zo noem ik die mensen nooit, dus die link had ik even niet gelegd. Sukkel dus
<3
Enneh wat vind je van Rob dan?
ja!!! echt zo’n typische mediocre white man, vind 'm echt heel irritant hahaha
Echt een mongool.
Geen idee wie het is :x
“Hoe ik dit weet? Uuuuhhhhh dat hou ik geheim”