FF Boulevard #3

een man van boven de vijftig

6 likes

Een MAN boven de VIJFTIG!? HOE moeten die eruit zien!?

1 like

Stoffig

1 like

De oud Amerika verslaggever van het NOS journaal. Zeg maar tijdens 9/11

1 like

Ik hoop dat je zn naam uitspreekt als sjarrel en niet als tjarls.

1 like

Sorry het is Tjarls, maar het is wel een hele vriendelijke man boven de 50 als dat het een beetje goed maakt.

3 likes

nope, not interested

1 like

Het is wel sjarrel! @Banananana

3 likes

Oh dan zei ik t fout achja

1 like

In de grazia stond ook nog een outfitkeuring, dus ik ben benieuwd (Ik ben in een tijdschriftenaanbieding bij de Lidl getrapt en de inhoud valt me tegen)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Ik vind dit leuk

11 likes

Laf Cara’s jurk, 10/10 would wear.

19 likes

De meesten stemden claudia, maar fun fact: die woont in een mega pand naast een studentenhuis (wat ong hetzelfde pand is, maar dan 15 mensen wonen). En zij woont er… met z’n 2en? Haha echt bizar groot

Wie woont dan in dat huis op die foto? :hushed:
@Evenveel

Staat eronder in spoiler! Charles (maar geen idee wie dat is haha)

1 like

Ik denk dat niemand dit boeit en dat het merendeel niet weet over wie dit gaat, maar ik kwam er net achter dat Madeleijn van Nieuwenhuizen (zeikschrift op instagram) een relatie heeft met de ex van Doortje Smithuijsen (journaliste, heeft o.a. de docu ‘mijn dochter de vlogger’ en de Monica Geuze fanpodcast). Ik vind het zelf grappig omdat ik ze allebei volg en de break-up van Doortje via de podcast een beetje heb meegekregen, en het zijn ook wel een beetje dezelfde types

11 likes

Ik vind dit nou niet iets voor in dit topic.

Ik was zelf ook een beetje aan het twijfelen omdat het niet echt celebs/BN’ers zijn natuurlijk, maar ik heb het niet via via gehoord maar afgeleid van social media (de informatie is dus wel voor iedereen beschikbaar). Of vind je de aard van het topic ongepast?

Edit; ik vind het zelf ook niet ‘juicy’, maar wel ergens typisch dat dergelijke kringen toch best klein zijn (want ergens duh; Nederland is ook klein)

3 likes

Van gillende keukenmeiden buiten tot een meit in de keuken die het jaar afsluit met een giller?

2 likes

Waar blijft haar onlyfans account