Alles voor de fame
Een verloving binnen een paar maanden na je break up met de moeder van je 2 jarige kind.
Wat kan er mis gaan?
Kan niet wachten op de juice als ze gaan scheiden/uit elkaar gaan.
Lijkt mij het recept voor een lang en heel gelukkig huwelijk!
Ik denk dat hij heeft ingesteld dat alleen mensen die hij zelf volgt kunnen reageren. Dan blijven er dus niet zoveel overđ
Wanneer kondigt hij aan dat hij een reality serie krijgt met bri
Als ik die Monique was zou ik echt hoofdschuddend neerkijken op die twee. Jezus, echt vreselijk. Die Bridget zo ordinair dat ze zich hiermee inlaat allemaal en alles zo opzichtig doet.
Ik keek toen wel eens die reallife soap over hem en Monique en ja het was een kinderachtige klier af en toe maar ik kwam er toen achter dat het voor zijn leeftijd altijd best wel een leuke gast was. En ook heel populair. Nu vind ik hem echt verschrikkelijk, dat dronken filmpje ook en dat uitmelken van die relatie. Stoer man alles op internet knallen. Hij is echt heel zân imago aan t verzieken
Hoe weinig respect kan je hebben voor de moeder van je kind
Ja abnormaal toch
Maar dit artikel is toch gewoon speculatie op basis van een foto met een ring en een cryptisch onderschrift? Volgens mij wakkeren ze gewoon expres de geruchten aan, alles om maar in the picture te blijven.
Niet dat het me zou verbazen bij hen hoor als het wel zo zou zijn. Niks verbaast me meer.
Ik ben in dit soort situaties altijd aan het juichen voor de ex (terwijl ik het echte verhaal helemaal niet ken, voor hetzelfde geld is Monique degene geweest die Andre heeft gekwetst), en ook al komt Monique over als een sterke vrouw die een hele tijd single kan zijn, hoop ik stiekem dat ze binnenkort een hele leuke man tegenkomt en ze ieder uur op insta een foto post.
Omg ik vind het zo jammer dat het steeds weer over Andre en Bridget gaat als ik dit topic open. Snap wel dat het gewoon mag enz en ik wil daar verder ook niks over zeggen maar waarom geven mensen dit nog steeds zoveel aandacht? Ik was die mensen na 2 dagen al zat.
Ik begin echt steeds meer mijn twijfels te krijgen bij de echtheid van de relatie van die twee. Door hoeveel ze in the picture willen zijn en aandacht blijven trekken. Ik zie red flags hoor
Zac nam zân nieuwe serie Killing Zac Efron iets te letterlijk!
Nog even een bliksemafleider van Dré uit de Story. Wie woont hier?
- Claudia de Breij
- Charles Groenhuijsen
- Henk Westbroek
- Pia Dijkstra
0 stemmers
En welke cijfers geven jullie deze outfits?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Antwoord op de eerste vraag is Charles Groenhuijsen
Fijn dat de leeftijd van die laatste (weet ff niet hoe ze heet maar dat vind ik niet erg) erbij gezet wordt. Een VROUW boven de VIJFTIG
En wie is Charles Groenhuijsen
Ja dit blad is echt vreselijk als het om dat soort dingen gaat
hee, het kleedjenaarjeleeftijd thema! als vrouw van boven de 50 hoef je er niet altijd keurig uit te zien. genoteerd!
Ja ik heb hier trouwens wel meer op aan te merken hahah