FF Boulevard #3

Niks tegen die foto, maar die magnetron erbij. Whyyy :sweat_smile:

2 likes

Het is een keuze. Als zij maar gelukkig is.

Oh ze moet lekker doen waar ze zin in heeft, ik zou helemaal gek worden van die vieze mannetjes in de comments. Maar bij mij zou dat niet gebeuren omdat dat stukje touw tussen m’n vetjes verdwijnt.

M’n vriend heeft overigens wel eens gezegd dat hij haar voor een nachtje wel zou willen :thinking: normaal is hij niet fan van het type overdreven sexy en ordinair, maar blijkbaar maakt zij dat wel los :joy:

Zo’n vintage kaart?

Nadat Gaby in een interview heeft gezegd dat ze “haar fans had opgevoed” denk ik alleen maar :roll_eyes: als ik haar ergens zie langskomen.

1 like

Ben benieuwd waarom je dit vindt.
Ze heeft namelijk ongeveer even veel volgers als die Gaby waar het steeds over gaat en heeft net haar relatie ‘openbaar gemaakt’.
Ik zou haar niet verwachten in dit topic maar als je het zo bekijkt, waarom niet?

5 likes

Nee zij wordt die bachelorette toch? Dat moet ik zien kan alleen maar smullen worden.

4 likes

Ik ga dat ook zeker volgen haha!

2 likes

Vind het wel boeiend hoor!

1 like

Pf, blijf dit altijd zo triest vinden, moeder en dochter dood door een overdosis en nu dus ook die Nick Gordon.

Ja jezus ik zag dit ook! Zo heftig!

Zo triest. En hij is ook een soort adoptiezoon van Whitney toch. Want hij woonde daar als kind jaren in huis. Wat een tragisch verhaal dat ze allemaal zo zijn geëindigd. :cry:

Dat doet hij in het Italiaans :rofl: ik ga stuk, hoop dat dit soort nieuwtjes nog een tijdje blijven volgen, hoogst vermakelijk.

9 likes

Stop making Brazes happen :rage:

13 likes

Vast wel :joy:
Weten we al wanneer ze gaan trouwen?

Ja klopt! Echt zo sad.

Ik moet telkens aan brazzers denken.

22 likes

Cameron Diaz en Benji Madden hebben een dochter gekregen! Raddix Madden. Ze delen verder geen foto vanwege privacy. Hopelijk liggen er dan geen paparazzi in de bosjes :raised_hands:t3:

24 likes

Is zij niet al eind veertig? Hoe doen al die beroemdheden dat toch? Ook Janet en Halle Berry en Rachel Weisz die allemaal rond hun 50e nog werpen.

1 like

Vrouwen kunnen altijd zwanger worden zolang ze ongesteld zijn. Het is niet zo dat na je 35ste je baarmoeder spontaan verschrompelt :rofl:

4 likes