FF Boulevard #3

3 likes

Ik vind Wendy geen sympathieke vrouw maar waarom zou je iemand willen ‘outten’ om cokegebruik? Als het echt een verslaving is, dan is dat toch alleen maar sneu en zo niet: lekker boeiend, haar leven.

*(Wil trouwens nog steeds wel weten wie die coke-kopende vrouw was met haar kind op haar arm daar niet van, maar dat is toch anders.)

3 likes

Ik dacht dat dit Glennis Grace was :sweat_smile:

9 likes

Huh deze foto’s zijn toch vet oud?

Heb ze echt in september al gezien. Er is ook een filmpje bij van Maxima die danst

Ze hebben deze foto gebruikt als kerstkaart!

1 like

Waarom?

Niemand kijkt in de juiste camera. Had verwacht dat ze wel een betere hadden maar ja merry christmas

1 like

Vraag het willy hahahaha

hij bedoelt natuurlijk in verband… of bedoelt ie echt dattie ze niet aan wil raken, dikkertjes. sukkel.

1 like

Over babynamen gesproken. Zag net dat Wietze van de radio weer vader is geworden. En dat zijn kinderen Juul-Bettie, Harm-Adam en Kees-Valentijn heten. Zijn dat niet de meest random naamcombinaties ooit? Hij noemt ze op instagram ook bij beide namen. Dus niet juul, harm en kees. Doet me denken aan mensen die Robert-Jochem of Jan-Bert o.i.d. heten.

33 likes

Die konden geen compromis sluiten dus gaven ze de kinderen gewoon twee namen. Moeder mocht er één kiezen en vader ook één :joy: Geen afkortingen ook, want anders voelt de ander zich misschien benadeeld :sweat_smile:

2 likes

Die naam is heel populair, dus denk niet dat ze het alleen bij haar gezien hebben haha!

Ik vind haar hier echt op Micheal Jackson lijken, met die neus.

6 likes

Woah, inderdaad! Ik vind het ook wel bijzonder dat ze claimt dat haar neus zo anders is door contouring. Dat terwijl ze allemaal vonden dat Kylie eerlijk moest uitkomen voor haar lipfillers, dus ik vind dit een beetje hypocriet. Maakt toch niet uit als je een cosmetische ingreep hebt gedaan? Maar erover liegen vind ik altijd zo suf

Edit: Tenzij Khloe contourt met een beitel! Dan heb ik niks gezegd

14 likes

Die hele fotoserie lijkt wel alsof haar hoofd er op geplakt is, snap er niks van

Welke neus?

1 like

afbeelding

36 likes

haha die man in de witte blouse achter hun kijkt precies zo ook heerlijk

3 likes

Damn wat beschamend.

2 likes

Ik heb alweer spijt dat ik toch weer klikte

4 likes

Ik heb hem inmiddels unfollowed op insta. Kan het niet meer aan.