Volgens mij heeft Beyoncé de bilfillers/vergroting ook gevonden (al jaren maar vind haar billen opvallend een stuk groter weer)
Oh, wat vervelend voor je
Nou inderdaad! Ze heeft nu dezelfde heupen als Kim en Kylie.
Zij heeft echt zo’n typisch lichaam dat je ziet bij mensen die een BBL hebben laten doen.
@Koala @Lilyofthevalley Inderdaad!
Vind het persoonlijk echt niet zo mooi en onnatuurlijk ogen.
Maar ze is tegenwoordig toch sowieso iets voller? Ik vind het niet erg uit verhouding uitzien
Niet per se uit verhouding maar wel typisch opgevulde heupen en billen. De heupen vind ik er vooral onnatuurlijk uit zien, precies zoals bij de Kim-clan en dat vind ik persoonlijk niet Mooi.
Jup. Ik hoop echt dat het nog gaat wennen… voel me er tot nu toe verre van mooier of gelukkiger door en voor mijn gevoel kijken mensen er ook verschrikkelijk na. Heb er zelfs aan zitten denken om ze er maar weer uit te laten halen zodat ik weer als mezelf voel. Vind het jammer dat de tandartsen niet eerst mij hebben aangeraden om alleen de dode tand te doen. Die is namelijk niet te bleken vanuit binnen, maar dan had ik dat gekke gevoel op 1 tand gehad en dus minder erg.
Maar de tandartsen gaven mij aan dat dit er “natuurlijker” uit ging zien als alleen die 1e tand een facing geven. Misschien is het ook wel gewoon verschrikkelijk wennen. En het feit dat het nog niet geheel naar wens is ( er zitten bijvoorbeeld zwarte pluisjes in 1 facing, hoe kan je dat nou niet opvallen?! ) en zo nog wel enkele dingen.
Dus ja, over facings raad ik iedereen aan goed na te denken… kan je je gebit bleken? Doe dat dan, want dat is veel minder ingrijpend.
Ben echt een leuk op dit gebied, maar ik zie echt niet wat jullie zien…
Heeft niemand een before and after foto oid? Wat zijn typische bbl-heupen?
Voor: (wel slanker inderdaad)
Na:
Typische BBL heupen:
Dat bredere stuk aan de zijkant van de heupen bedoel ik dan.
ja precies, en geen enkele botstructuur zichtbaar. Want natuurlijk brede heupen komt door daar een brede botstructuur en die is nooit zo rond en die curve verloopt anders. Dit is gewoon een vetbult in feite. Ik zou het graag een keer palperen uit interesse. Lijkt me hele bijzonder voelen, meer als een borst dan een heup.
Palperen, mooi woord! Ja precies, jij omschrijft het beter dan ik.
Ik vind het er eigenlijk ook uitzien alsof ze een veel te volle luier dragen.
Ik walg van mezelf dat ik hier van smul maar:
HOE ernstig zijn deze mensen (en ik omdat ik het lees)
Zegt hij nu “Blij dat ik mijn 43ste verjaardag met jou mocht vieren”?
HAhaha busted, Bridget
is een korset (met heupstukken waarschijnlij). Ik heb ook een korset en dan kan ik dit ook creëren.
Hazes reageert dinsdag via Instagram met een grap over zijn leeftijd. “Ben zo blij met jou. Een spiegel waar ik in kijk. Blij dat ik mijn 43e verjaardag met jou mocht vieren!”
Het is blijkbaar een keigoeie grap jongens
Oef, ik dacht al dat het aan ons lag