FF Boulevard #3

Wtf :smile:

6 likes

Oh maar als ik naar Vanessa kijk zijn haar eigen tanden gewoon weg, zo zonde van een gezond gebit :frowning:

1 like

Ik denk ook altijd bij kronen die niet vanuit noodzaak geplaatst zijn, wat als de wereld vergaat en je zit daar met een gebit dat na 10 jaar vervangen moet worden.

6 likes

Wow, vind dit wel echt heftig hoor :cold_sweat:

3 likes

Ik word echt misselijk van die gast

8 likes

Zo ik ook zeg. Wat een bizarre beerput is er geopend en ook nog indirect door het nieuws van Nikkie.

3 likes

Jaaa ging echt razend snel! Nieuws van Nikkie lijkt alweer een eeuwigheid geleden.

5 likes

@Vaiana ja, zo raar! Echt niet mooi :weary:

@Petitfour niks. Hij vindt dit gewoon mooier, denk ik.

@Goudlokje zo nep al die gebitten. Volgens mij richt je ook onomkeerbare schade aan je echte tanden aan. Hopelijk gaan mensen niet al te lichtzinnig erover denken.

@Molotov o wow :sob: Moest direct ook denken aan die Friends-Aflevering @HvO :joy::joy:

1 like

Volgens mij is dit die procedure waarbij ze meer dan de helft van je tanden wegslijpen. Zo zonde, want je kan gewoon een beugel nemen

Halve tand

https://1.bp.blogspot.com/-3SMNgUhQNmk/XbWw0qVyPwI/AAAAAAAAzTc/nfLJ_wX08CU0LDeL--q9ZyYGOoR6U2gnACLcBGAsYHQ/s1600/download%2B%2815%29.jpg

Goed dat je dit onder een spoiler hebt gezet, dit is ZO disturbing.

4 likes

Heb meteen de titel van de spoiler aangepast :confounded:

2 likes

Vaak is er heel veel data aan zoā€™n foto gekoppeld waardoor de afzender alsnog bekend kan worden (bijvoorbeeld qua megapixels en datum vergelijken met anderen). Of via welke app het gestuurd is door wie. Succes! Wat je ook kiest; doe het ook voor jezelf

2 likes

Ieeeeeehhhh, zo akelig dit :sob::sob: Waarom doen mensen dit vrijwillig, zomaar je gezonde gebit voor lief nemen :weary:

Laat ze dan professioneel bleken, ook al heeft dat ook risicoā€™s. En inderdaad: een beugel. Inv.isali.gn heb je tegenwoordig. Denk dat deze mensen waarschijnlijk met korting of gratis aangeboden krijgen en daarom gewoon niet stilstaan bij de impact van zoā€™n (toch wel grote) ingreep.

3 likes

Heh gets. Ergens hoop ik dus dat dit niet waar is (voor dat meisje zelf en qua hoe ver dit gaat), maar naar alle waarschijnlijkheid is het gewoon waar. Maar laat een rechter daar maar over oordelen.

1 like

Is the guardian altijd zo geniaal?:joy:

ā€œIf Pitt wins at the Oscars next month, his acceptance speech should consist of him getting down on bended knee in front of the world and saying: ā€œJen, Iā€™ve been a fool. Please take me back.ā€ Then Aniston would rush down the aisle, mascara streaked down her face, to accept. Then they would kiss and Aniston would become pregnant immediately and have a baby right there on stage ā€“ and then we will finally be happy.ā€œ

30 likes

Denk inderdaad dat gratis een heel belangrijk begrip is bij (deze) influencers. En het wordt waarschijnlijk mooi voorgesteld als ā€˜de perfecte te witte tandenā€™.
Dus gratis en ā€˜perfectieā€™, ideale combinatie :see_no_evil: :grimacing:

1 like

Ik heb vorige week ook facings(composiet) laten zetten nadat ik hier eerst jarenlang over na heb gedacht. Puur omdat ik 1 dode tand heb vanaf een jaar of 9ā€¦ enige voordeel is dat er bij mij niks geslepen is dus het er ook zo weer hopelijk vanaf kanā€¦ tot nu toe nog niet zo tevreden als gedachtā€¦ heb ze allemaal in een iets wittere kleur laten zetten als ik had en allemaal zo natuurlijk mogelijk gehouden en nog kan ik er wel om janken. Maar volgens elke tandarts was dit de beste keuze al voelt het voor mij niet zo. Mijn mond voelt niet meer zoals mijn mond en gek genoeg vind ik zelfs eten niet meer smaken zoals het ervoor deed.

Ehm is Brad Pitt niet na de scheiding met Angelina in opspraak geraakt omdat hij een van hun kinderen mishandelde? Waarom willen mensen hem nog met Jennifer zien?

Of eigenlijk: waarom is die man Ć¼berhaupt nog een ding?

11 likes

Volgens mij gaat het ook niet alleen om de privacy van de verdachte zelf, maar ook om die van zijn/haar omgeving.
Het zal je vader/moeder/broer/zus/etc maar zijn die een zeer kwalijke misdaad begaat en dan met naam en toenaam in de media komt. Met een beetje een ongewone naam ben jij daar dan (ook voor vreemdelingen, bij sollicitatiegesprekken, eerste kennismakingen) altijd meteen aan gelinkt, ook al kun jij er helemaal niets aan doen. Zelfs met een doodgewone naam heb je dat risico.
Ik vind het heel goed dat we in Nederland achternamen daarom afschermen.

5 likes

Nou dit idd! :woman_shrugging:Naja (stelselmatig) mishandelde was echt volgens mij niet, maar wel een incident met slaan en drank.

Maar dan nog, waarom wil men dat zij bij elkaar komen? Hij verliet haar voor een andere vrouw, dus je wilt toch gewoon dat zij een independent woman is en zo :fu: voorbij hem loopt?

14 likes