Oja als ik andere foto’s zie in die jurk ziet het er ook heel raar/onnatuurlijk uit inderdaad
Ik word echt onnatuurlijk agressief van Bridget en André
Ik vind dit nog erger dan een random puberliefde, het is zó overdreven
Als hubby? Hoe lang zijn ze al bij elkaar? Een maandje?
Dit is nog erger dan Tom cruise die bij Oprah op de bank sprong
‘Dit is de bedoeling’
Het was de bedoeling dat hij zijn vrouw bedroog oké dan
Ja. Kan inderdaad een heupstuk zijn, maar ik zei al dat ze al een poos gelezen haar billen heeft laten vergroten maar dat ze nu nóg groter zijn.
Hij heeft haar niet met Bridget bedrogen toch?
Maar goed, de bedoeling, toen Bridget op aarde kwam duurde het nog heel lang voor André werd geboren, dus, de bedoeling?
Dacht dat Monique dat had gezegd in dat insta bericht
Haha mijn God… Ik vind en vond Monique niks, ik vind Bridget ook niks, maar hoe kun je nu als 40+ jarige vrouw zo overdreven puberaal doen op insta. Echt lachwekkend gewoon.
haha een like is niet genoeg, ik zit echt al 5 minuten hardop te lachen om dat hoofd van die kat.
Dit was ook iets wat je dan heel trots aan anderen liet lezen. KIJK WAT HIJ SMSTE MET EEN GRATIS SMS VIA INTERNET.
Ik vind “Dit is de bedoeling” echt een super disclaimer voor het geval Andre er echt nul zin meer in heeft
Beetje in t straatje van “Ik hou echt zo veel van jou! Denk ik!”
Haha dat zeiden ze hier ook altijd
Vet zonde, is echt typisch dat bbl figuur idd. Heb nog even een oude foto gevonden waarbij je ziet dat zelfs Beyonce hip dips had.
Ja maar zulke hip dips veranderen toch niet zomaar? Ik heb dat zelf ook en no way dat meer spier of vet dat gat gaat opvullen haha (tenzij ik het in laat spuiten op de goeie plek). Heeft te maken met hoe je botten staan
Ik heb laatst een youtube video gezien over hoe je hipdips kan ‘opvullen’ door die spieren te laten groeien. Heb je zelfs speciale workouts voor dus, ik was ook nogal verbaasd
“Pretty Hurts”
“It’s the soul that needs the surgery” is een directe quote uit dat nummer, maar nu heb ik ook niet het idee dat dit lied als belerend bedoelt is maar meer alsof ze dus zelf ook last heeft van body issues en niet zwicht voor een ingreep hier en daar.
Ja ik geloof daar dus niks van hahah maar misschien ben ik gewoon te lui om dat aan mezelf te veranderen en wil ik dat niet inzien haha
@HvO ohja ik kan me opzich wel voorstellen dat de stand van je bekken en heupen kan veranderen na een zwangerschap ja… maar zó erg als het bij haar eruit ziet? Ik geloof het niet denk ik
Botstructuur blijft vrijwel hetzelfde en die curve heeft bij haar geen enkele definitie, dus is zeker geen bot of spier. Ben er zeker van dat het bbl is, net zoals bij de karjenners. Het is ook vreemd dat ze bij aankomen in gewicht juist een smaller middel zou krijgen. Haha dan wil iedereen wel aankomen denk ik.