FF Boulevard #3

Ja, het is goed om te weten dat je idd het ook kan melden ter info, zonder dat je zelf aangifte hoeft te doen @Pepernoot. Dat legt er misschien wat minder druk op, kan me voorstellen dat als het je verder niet echt geraakt heeft je geen zin hebt om verzeild te raken in ‘gedoe’.

Al denk ik dat de politie je goed opvangt en al het werk voor je doet, maar het moet natuurlijk wel je eigen keuze blijven.

6 likes

Hoe meer meiden het melden @Pepernoot hoe meer de politie er mee kan. Het is ongelooflijk fout wat hij heeft gedaan en hoe meer meldingen er binnenkomen, hoe meer andere meiden zich ook gehoord en gesterkt voelen. Het zou me niet verbazen als er nog wel meiden zijn die er tot op de dag van vandaag last van hebben namelijk.

13 likes

Thanks voor de tips. Mijn oude telefoon werkt niet meer mee dus ik kan geen oude gesprekken meer in, daarnaast zijn zijn tattoo’s niet te zien op de foto’s. Ik denk dus dat ik niet voldoende ‘bewijs’ heb, want die foto kan dan van elke willekeurige jongen zijn natuurlijk. Aangifte ga ik denk ik sowieso niet doen omdat ik er zelf geen last van ervaar. Ik heb ook maar 2 weken contact met hem gehad, waarna hij mij blokte omdat ik niks terug stuurde. Neemt niet weg dat het alsnog onwijs fout is natuurlijk. Een melding ga ik wel overwegen! Ik zag dat er ook bewijs bij Peter R de Vries ligt van andere meiden en hij dit allemaal verder uit gaat zoeken.

Misschien dat de foto losstaand niet zoveel zegt, maar dat hij icm andere foto’s van andere meiden wel te herleiden is. Door bv dezelfde achtergrond ofzo, en wellicht is hij bij die andere meiden dan wel herkenbaar in beeld gekomen. Daar zou ik het dus niet aan laten afhangen.

Ik ben blij voor je dat je er geen last van hebt maar bagatelliseer het ook niet voor jezelf he! Het is niet zo dat 2 weken te kort is of dat er een minimum aan tijd/berichtjes etc is vanaf je aangifte mag doen.

Ik wil je verder ook niet te veel achter de broek aan zitten haha, dus ik laat het bij dit bericht. Maar door mijn groot gevoel van rechtvaardigheid hoop ik stiekem wel dat je alle info die je hebt indient bij de politie, wellicht is het net de laatste schakel die ze zoeken.

29 likes

Ik heb nog altijd hoop :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

@pepernoot mag ik je een dm sturen?

Ja hoor!

Ik weet niet hoe nauw ze het echt nemen met zijn privacy (want google lats en tovh en tadaah), maar volgens mij is gezicht onherkenbaar (dmv pixels en balkje) maken en naam aanpassen naar letter verplicht. Sowieso als het nog om verdachten gaat.

Ja die 2e foto :heart_eyes:

Ik lees trouwens dat Boef en zijn verloofde Selma uit elkaar zijn, maar geen officeel bericht. Zo zouden ze elkaar ook niet meer volgen op insta.

2 likes

Interessant, bron?

2 likes

Het is niet verplicht, er zijn geen wetten of regels voor het gebruiken van een naam van een verdachte. Wel is het een ongeschreven regel bij journalisten om niet de volledige naam te schrijven en bijvoorbeeld een bakje te plaatsen, maar is zitten geen consequenties aan als je toch de volledige naam schrijft

2 likes

Oh echt? Ik zou toch zweren dat ik dat had gelezen. Maar ik geloof je meteen hoor :sweat_smile: En wel netjes dat dit een soort ongeschreven regel is dan.

Is wel iets wat ze al vaker gedaan hebben, kan ook goed weer aandacht tekort zijn

1 like

Kwam via discover-pagina op deze insta. Denk iemand van temptation. Anyway, dat gebit is toch oogverblindend? En niet op een goede manier. Ik vind dat gebit erboven juist schattig en de tanden staan vrij recht. Waarom zou je naar zo’n neppe tandpastareclame mond gaan? :weary:

11 likes

Lijkt wel alsof hij een rij kauwgumpjes in zijn mond heeft

29 likes

Ik glijd van de bank af! Lekkerding tingelingeling

3 likes

Wow
Wat was er mis met zijn eigen tanden?

2 likes

Ze hebben daar vast een busje temptation en eotb influencers afgeleverd.

5 likes