Er zijn sowieso helaas nog genoeg mensen die in deze situaties vinden dat Kaj gewoon zijn werk had mogen behouden want ‘er is niet genoeg bewijs’, ‘het is niet erg genoeg’, ’ die meisjes zoeken aandacht’. Dus ik denk dat als het een geliefder iemand was geweest dat de kans wel groot zou zijn dat diegene na een poosje weer terug zou zijn.
Dit ging toch hetzelfde met Kevin Spacey toen? Iedereen over de pis omdat hun favoriete programma niet meer met hem zou zijn en het was toch al zo lang geleden en wat een gelul allemaal. En de klassieker ‘hij kan er toch niet minder goed om acteren’
Ben blij dat Kaj amper talent heeft, bye boy.
Precies, komt ook altijd zo smoezelig over.
@Flamoes ik hoop van niet, maar ik denk het wel. Die branche liet men geloven dat Holleeder zelfs sympathiek is. Dave Roelvink kreeg een eigen show etc. 2 totaal verschillende cases natuurlijk maar het is gewoon heel krom allemaal om te pijlen wanneer we iemand afserveren.
Maar fijn dat ze hem lekker ‘anoniem’ houden verder… kan iemand uitleggen waarom dat ook alweer op deze manier bericht wordt?
Lisa (21) over Kaj van der Ree: ‘Ik word nu bedreigd, maar dit moest eruit’
Ze is één van de veronderstelde slachtoffers van de bekende youtuber Kaj van der Ree, en wil dat de wereld weet wat er is gebeurd. ,Ik krijg doodsbedreigingen en word een hoer genoemd, maar dit moest eruit.’’
Wat bedoel je precies met “Maar fijn dat ze hem lekker ‘anoniem’ houden verder… kan iemand uitleggen waarom dat ook alweer op deze manier bericht wordt?”
Gatverdamme man wat een verhaal En over dat berichten, de nieuwswaarde wordt natuurlijk veel hoger als het om een Nederlander gaat en dan ook nog eens een semi-bekende. Sensatiekrant AD krijgt zo natuurlijk veel meer kliks door dat bekend te maken. Alleen mag dat formeel niet dus doen ze het maar een beetje omslachtig zo. Hij zit al in de gevangenis btw
Eigen ergernis vooral. Ik walg zo zo zooo erg van dit soort schepsels. Ik gun ze geen privacy. Maar dat is niet aan mij om ze dat recht af te nemen, dus ben vooral geërgerd, haha.
En daarnaast vind ik door die ergernis het ook zo irritant dat alle media daar dan zo krampachtig mee omgaan, zeggen wie het is zonder te zeggen wie het is maar toch wel te zeggen wie het is. Maar is vast regelgeving.
@FISSA zum kotzen.
Oh zo, ik snap het. Je was sarcastisch, ik dacht dat je het naar voor die man vond dat hij vrij makkelijk te vinden was.
Oh maar ik typte Lars Hollands got talent in op YouTube en dan kan je m gewoon zien hoor als je benieuwd bent.
Neeeee, ik gun Jen beter dan teruggaan naar een vent die van haar is gescheiden voor een ander.
Ah, staat ook wel een beetje onduidelijk inderdaad. Maar nee, medelijden voor zulke monsters Zelfs hun eigen kinderen (laten) misbruiken waar ze bij staan. Terwijl je dat artikel leest gaat er gewoon een grote golf van walging door je heen
Oh, maar ik kan hem wel vinden hoor maar het is meer het idee dat zelfs zulke mensen beschermd worden en recht hebben op privacy ofzo? Denk dan: lekker aan de schandpaal en de wereld tonen welke viezeriken dit zijn. Niet dat dat nu nog iets helpt want ze zitten al vast inmiddels maar het voelt zo hulpeloos. Vraag me altijd af of je zulke mensen genoeg kan straffen.
Nav alle nieuwsberichten de laatste dagen had ik besloten om toch mijn oude telefoon erbij te pakken. Ik zie hier op dus inderdaad nog nudes van Kaj staan. Ik ga nu een poging doen om whatsapp of skype daar op te openen in de hoop dat ik gesprekken terug kan lezen. Wat ik er mee wil bereiken weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk niet dat ik er “iets” mee wil aangezien ik er geen last meer van heb en op dat moment de ernst er niet van in zag.
Wat je ermee doet moet je echt zelf weten en bepalen. Alleen zou het anderen wel heel erg kunnen helpen. Heel fijn dat jij er geen last van hebt meer en er de ernst niet van inzag, godzijdank, maar anderen wel en die hebben misschien wel baat bij dit materiaal. Maar ja het is wel echt aan jou, jouw besluit.
Ik was ook minderjarig ja, volgensmij 15 of 16 en hij rond de 23.
Dat heb ik ook, maar tegelijkertijd vind ik ze echt de perfectie samen. Ik begreep ook nooit waarom mensen team Brangelina waren.
Je hoeft geen aangifte te doen als je dat niet wil, maar je kan het wel bij de politie melden. Misschien lijkt het eng om dit bij de politie te melden, maar dat is het echt niet. Ze zullen jouw melding juist fijn vinden.
Ja. Hoe walgelijk het ook is, ik ben heel blij dat we hier in een fatsoenlijk rechtssysteem leven en geen Noord-Koreaanse strafkampen hebben.
Ook mee eens.