FF Boulevard #3

Holy shit!!!

2 likes

Blijf je toch? Of is je account nog niet verwijderd?

Ik hoorde het net op de radio inderdaad

Nice!! :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Wel een beetje sneu voor zijn medepresentator bij Proefkonijnen.

12 likes

Ja dat dacht ik ook meteen! Vind Jurre echt een leuke gast, jammer dat je collega het dan voor je verpestā€¦

Ja goed, maar zij zegt zelf niet dat ze verkracht is dus lijkt het me ook geen goed idee om zulke dingen zo stellig te gaan verkondigen.

3 likes

Ja, ik wist het idd even niet meer zeker welke van de twee het was. Had even op moeten zoeken

1 like

Maar echt. Wat sneu voor hem

Weet iemand over wie dit gaat? In de reactie van de tweet hierboven. Ik luister best veel 3fm en hoop niet dat t om Sander gaat, want ik vind hem heel leuk :see_no_evil:

Neem aan dat dat ook over Kaj gaat?

Nee ze hebben het over iemand die de ochtendshow deed/doet maar dat stukje valt net weg.

Bij dubieuze mensen en 3fm moet ik altijd aan Giel Beelen denken.

Deze opmerking ook op 1:35
11 likes

Omg ik ging ff naar zijn tweets kijken maar hij deelt ook deze fragmenten

4 likes

Ja mijn eerste ingeving was ook Giel Beelen (my my wat is die man hard gevallen in korte tijd) want Domien en Sander zijn voor zover ik weet gewoon prima normale, aardige mannen.

1 like

Dit gaat over Kaj (zie boven), ook @flwhrs Als je de Tweets leest staat er: ā€œen die krijgt straks zijn eigen ochtendshow 3fm kennendeā€.

2 likes

Ja maar bedoelt diegene daar niet mee dat er ook een ander dubieuze dj was/is die de ochtendshow doet/deed althans zo las ik het.

2 likes

Ik las het niet zo

Oh ik heb Sander ook wel hoog zitten, kan me dat niet voorstellen. Maar denk idd dat het over Kaj zelf en anders over Giel gaat.

Wat een shitstorm dit hee! Wel goede actie van BNN.

1 like

Ik denk het niet, volgens mij bedoelen ze het iets algemener, eerder dat het iets voor 3FM zou zijn omdat die bijv andere/mindere normen en waarden hebben of inconsequent zijn. Niet specifiek dat ze al zo iemand aan het werk hebben.

2 likes

Ik weet wel dat Domien regelmatig vreemd gegaan is tijdens zijn vorige relatieā€¦

3 likes