FF Boulevard #3

Mensen (mannen) zeggen dan ook altijd dat het nog kort geleden heel normaal was en dat meisjes massaal kinderen kregen op hun veertiende en ik weet dat het anekdotisch is omdat ik maar één regio heb behandeld MAAR

Ik heb jarenlang honderden bevolkingsregisters/doopboeken ed uit deze regio getranscribeerd en ik zag zelden moeders onder de 20. Het oudste boek dat ik zelf heb gedaan was van 1467. Het is niet zo dat de “schandalige” situaties gewoon niet werden opgeschreven want die moeders en kinderen werden juist met naam en toenaam vastgelegd en bastaard genoemd.

45 likes

En Nederland vergeeft het hem omdat hij ‘zo lekker droog is’ en denkt dat hij een soort underdog is, en niet inziet dat het feit dat hij langzaam praat en een snor heeft niet betekent dat hij geen doodnormaal mediamannetje is.

48 likes

Zo on point dit

LOVE dit

afbeelding

Kun je dit reageren op die website!!! Je zou hiermee ook echt een goed opiniestuk kunnen schrijven voor een krant denk ik.

12 likes

Wil je de regio niet zeggen omdat je daar woont? Vind dit zo interessant! Met dat soort dingen kun je die viezeriken nou echt de mond snoeren.

3 likes

Nee ja, ik wil het je best persoonlijk zeggen maar ik woon er inderdaad.

Maar van zulke types win je het nooit en ik ben er niet zo goed in om zulke dingen onder woorden te brengen :sweat_smile:

Daarbij betwijfel ik of dat het is, gezien de verhalen, dwingen, het opscheppen over 100 one night stands vermoed ik dat het bij hem voornamelijk om macht gaat en jonge meisjes zijn daarin wel makkelijker te manipuleren en zijn meer ‘starstruck’ bij een youtuber en minder geneigd ‘moeilijk’ te doen. Denk dat dat ook deels meespeelt.

2 likes

Volgens mij is als vrouw je vruchtbaarheidspiek ook rond je 25e (sorry heb geen andere bron dan biologieles in de 4e) en helemaal niet rond je 14e/16e.

Ik vind het echt next level smerig om dat soort feiten te gaan verdraaien om goed te praten dat je seks wil met minderjarigen.

4 likes

Tja en sommige meisjes worden al op hun 8e ongesteld, betekent dat dat je die ook gelijk zou moeten kunnen neuken? Daarbij, nog afgezien van alles, vind ik zo’n groot leeftijdsverschil en verschil in seksuele ervaring tussen een minderjarige en Kaj ‘100 one Night stands’ van der ree ook disturbing en potentieel beschadigend. Hij lijkt ook echt op dat ontmaagden te kicken. Maar zoals iemand hiervoor al zei: er is meer dan één ding mis met deze situatie. Het is niet een rode vlag maar tenminste vijf dingen die op zich al echt disturbing zijn imo. Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is natuurlijk maar ik hoop dat ie gaat branden hiervoor. En ja, ik trek me dit persoonlijk aan.

13 likes

Sowieso is ‘vroeger deden mensen dit ook’ vaak niet echt een overtuigend historisch argument. We hebben inmiddels toch ook heel wat dingen terecht veranderd of verbeterd. Mensenrechten enzo.

22 likes

Oh nee joh, dat hoeft niet. Vind de info an sich al tof genoeg, haha. Ben je onderzoeker? Volgens mij heb je zoveel geduld nodig om al die documenten door te spitten, I could never :joy:

2 likes

oh yes

87 likes

Haha ik zie dat zijn insta nu ook ineens prive is. Achgut toch

2 likes

Classic. Stoffig instituut dat zichzelf oppoetst met een hippe influencer en daarmee ‘de jeugd’ denkt te kunnen bereiken gaat de uitkomsten van een grondig onderzoek afwachten.

Stop making stupid people famous.

9 likes

Nee het was eigenlijk gewoon een vrijwilligersbaantje haha. Sommige archiefdiensten bieden gedigitaliseerde documenten in oud schrift aan en bij ons archief wordt dat werk voornamelijk door vrijwilligers gedaan. Je hoeft eigenlijk alleen maar een cursus oud schrift te doen en dan kun je aan de bak. Zo kun je als gebruiker makkelijk opzoeken hoe bijvoorbeeld het leven van je voorouders eruit gezien zou hebben. Je hebt er inderdaad wel veel geduld voor nodig want het is een flink gepuzzel af en toe :sweat_smile:

1 like

Ze is toch helemaal niet verkracht op camera?

113 likes

:clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

4 likes

Woehoe!

1 like

Ik dacht aangerand maar niet verkracht.