Ja ik heb ff een nieuwe screenshot gemaakt want het ging om de reactie eronder (had t niet door dat die er niet bijstond, sorry werd het niet duidelijker van)
Het ging me om de reactie van Randy
Huh maar een volwassene die vreemdgaat met een andere volwassene is toch wel heel wat anders dan 13-jarige meisjes lastigvallen? Dat eerste maakt je misschien wel gewoon een lul maar is imho toch een privésituatie, in tegenstelling tot wat er nu aan de hand is
Hij noemt ze âjonge vrouwenâ. Zeg maar gerust jonge meisjes. Gatverdamme. Heb 'm altijd al een beetje een vies mannetje gevonden
Wel kan ik proberen om met behulp van mijn bekendheid en mijn ervaring anderen te behoeden voor het maken van dezelfde fouten.
Nu ook een item op NOS over Kaj
Ik hoop dat mensen willen begrijpen dat ik behalve een bekende mediapersoonlijkheid ook een gewone jonge man ben die een aantal fouten heeft gemaakt en daar lessen uit wil trekken.
Nou, ik hoop dat de gemiddelde gewone jonge man geen minderjarige meiden benadert voor naaktfotoâs
*kinderen
Hij zegt dat hij âvereerd was door alle aandachtâ. Alleen had ik geen flauw idee wie hij was toen wij een match kregen, en vroeg hij zelf of ik dat wel wist en of ik ZEU5 kende. Het is absoluut niet het geval in mijn situatie dat ik hem aandacht gaf wegens zn âfameâ.
Hij heeft ook echt al zijn videoâs op YouTube verwijderd of in ieder geval onzichtbaar gemaakt. Lekkere verdwijntruc. Een struisvogel zou er zomaar jaloers op worden.
Vraag me trouwens wel af hoe Milan en Enzo hiermee dealen. Hun waren toch best goed vrienden? Of in ieder geval een aantal jaar geleden tenminste?
Hoe weet je dat? Vind ik hem op de een of andere manier het type niet voor ofzo, maar heb ook welke een beetje een crush op hem haha
Niemand is het type om wel of niet vreemd te gaan.
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.
Ik neem aan dat ik toch niet bij alle posts een disclaimer hoef te gaan schrijven voor iedereen die alles net een tikkeltje te serieus opvat.
Ja vind ik wel iig!
mijn ultieme droom is om een feestje met @Zemraluani mee te maken.
Mocht ik ooit een beroep op Stichting Wens moeten doenâŠ
Nou sgat dat gaat tegenvallen. Ik ben geen enorme gangmaker hoor.
Maar we gaan toch Eurovisie feestje doen ergens in Rotterdam rond die tijd?! Ik wil @Otzi en @Evenveel @instantramen en @Juuldie en alle andere mensen in t songfestival topic sowieso meeten
nee ik gooi gewoon een liter wijn in je mik en wil zien hoe je tegen iedereen Portugees gaat praten. Obrigado.
Oh nee 030 beter als 020 tog
O jongens wat is die gast een KNEUS. En ranzig ook nog.
Had zân advocaat niet even kunnen helpen met zân statement? Dit staat toch op losse schroeven? Dat ziet toch iedereen.
Zou hij straks een Dotannetje doen? Tijdelijk vertrekken, lekker chillen en dan terugkomen met een zak vol zelfmedelijden?
RTL stopt ook met hem.
Gedachte die op komt, ik hoop niet dat hij zichzelf iets aan doet. Ik praat niet goed wat hij gedaan heeft, ik vind het sprake van enorm grootheidsgevoel. Alleen kan het verliezen van âallesâ, zowel banen als je status naar de omgeving wel zorgen voor domme acties zoals zichzelf iets aan doen.
ik ben nu al mân outfit aan 't samenstellen