FF Boulevard #3

Ja ik wilde net zeggen. Ik ben het vaak totaal niet eens met de manier waarop hij dingen zegt en ik vind ook wel dat je de discussie aan kunt gaan over of hij het kan maken om het zo te zeggen (rappen?) maar als je de tekst luistert dan hoor je juist dat hij een goed statement maakt.
Ik denk ook eerlijk gezegd wel dat deze discussie er nu is omdat hij een ‘obscure rapper’ is. Als hij een ander soort kunstenaar was geweest dan was er veel sneller uitgegaan van een goede intentie in plaats van een slechte.

Kusjes van een geen StanStan alleen een Lilylike Stan.

4 likes

Nouja hij wist natuurlijk ook wel welke impact (= ook publiciteit voor hemzelf, naast de boodschap) de referentie zou dragen. Daar doet ie t altijd al om. Controverse hangt om hem heen en dat gebruikt hij altijd.

Maar z’n nieuwe album gaat juist over geweld. Alsnog mag je ervan vinden wat je wil, maar luister het nummer wel eerst. En deze:

Het is wel duidelijk hiermee wat ie wil bereiken.

1 like

Ik heb net de hele lyrics even opgezocht en ja ok van de ene kant snap ik het wel, maar ik vind het alsnog wel op het randje. Maargoed dat is natuurlijk wel met meerdere nummers en artiesten. Ik luister ook echt niet alleen maar heilige boontjes. Maar ik denk dat het vooral bij mensen die die aanslag hebben meegemaakt of de nabestaanden van de mensen die het niet overleefd hebben, het best rauw op hun dak valt wanneer je dit nummer voor het eerst hoort. En dan is het vaak ook nog met rap zo dat het zo snel gaat en je dus alleen bepaalde gedeeltes duidelijk oppikt zoals bij dit dus waarschijnlijk ook het geval is

Dat van die twee miljoen wist ik trouwens niet. Dat is wel echt heel goed van hem en dat siert hem dan ook wel weer

Ik hoop echt dat je dat bewijs vindt. Wat een ranzig gastje zeg, ook echt bij jonge meiden. Om te kotsen toch.

Weg ivm persoonlijke info

64 likes

Weet dat je het weg gaat halen, maar wel enorm respect voor je van mij. Wat een held ben je.

9 likes

Thanks.

Weg ivm persoonlijke info

23 likes

Wow, ik schrik hier echt van. Krijg gewoon een fysieke reactie van walging hierop. Maar Veras is echt ook walgelijk. En FIRST sloeg/slaat nergens op.

4 likes

https://www.mediacourant.nl/2020/01/vieze-chatgesprekken-kaj-van-der-ree-liggen-op-straat/

Niet best

3 likes

“Dit gaat te ver” wtf lol daaaaag

6 likes

Een pedofiel is iemand die op jonge kinderen valt. Jonger dan 11 jaar.
Van der Ree valt op vruchtbare meisjes, dat heet efebofilie
En dat is biologisch gezien geen afwijking, maar zelfs heel normaal. Deze leeftijd geeft de beste kansen op gezond nageslacht. En gedurende het grootste deel van de geschiedenis van de mens was dit ook de standaard. Nu is het tijdelijk verwerpelijk vanwege een tijdelijke, regionale culturele waarde.
Dat hij het ongewenst aanpakt is een ander verhaal.

Deze opmerking staat bij de comments, brb ben even kotsen.

34 likes

Ohhhh ik vind dit zo chill. Ik hoop zo met al mn hart dat die meisjes zich niet laten afschrikken door zo’n klote advocaat.

31 likes

‘Ik vind het niet eerlijk dat mijn piemel niet overal in mag’

22 likes

Net in het youtuber topic geplaatst, maar zie dat hier vooral erover gaat:
Ik had vroeger een tindermatch met hem. Ik denk 6 jaar terug ongeveer, toen was ik 16. Het was toen net uit met Dionne, hij wilde skypen en ineens had ik vol zijn dick in beeld. Heb hem daarna niet meer gesproken =’) Een vriendinnetje die dit wist stuurde gister ineens dit artikel naar mij. Zij kent hem al langer en zei toen al dat hij dit bij meerdere deed en ook vaak om nudes vroeg van meiden. Ik herken de manier van chatten ook heel erg zoals hier boven in het artikel staat.

Edit: omdat het zo lang geleden is heb ik overigens ook geen bewijs meer. Ik ga er verder dus ook niks mee doen.

24 likes

Oja, nee dat verklaart alles. Had dat dan eerder gezegd! Het is heel normaal wat dat varken deed.

/endirony

1 like

Deze man snapt ook niet dat het minderjarig zijn van deze dingen niet het enige foute is in deze situatie. Maar de manier waarop hij dwingt.

7 likes

Sow ja inderdaad. Als die chats echt zo verlopen zijn is hij echt een enorme klootzak. Zo dreigend en agressief met dat gescheld. Als jong meisje (en eigenlijk ook wel op iedere leeftijd) weet je dan toch ook niet wat je overkomt. Denk je leuk met je “idool” of in ieder geval een jongen te chatten, krijg je dit. Walgelijk

10 likes

Wellicht ten overvloede maar mocht iemand enige twijfel hebben dit is biologisch helemaal NIET NORMAAL en geeft tevens NIET de beste kansen op gezond nageslacht.
Daarbij is het een drogredenering, en de persoon die deze bewering doet een debiel en op geen enkele manier iemand die iets weet van humane biologie.

22 likes

Ik vind wel de vergelijking met de Villa-affaire een beetje ongepast in dit artikel. Ze stellen aan het eind dat dit zelfs nog erger is, want het betreft jonge meisjes.

Nou, zullen we aanranding en verkrachting op camera even niet bagatelliseren omdat het een volwassen vrouw is :confused:

16 likes

Ja hallo wat moet die man dan doen, NIET kinderen neuken? Wow Bergamot wist niet dat je zo conservatief en preuts was.

@lapzwans over De Villa, ik krijg nog steeds error elke keer als ik die kop van Bram Krikke op tv zie. Heeft die al eens een keer iets gezegd in de trant van ‘sorry dat ik de ludieke verteller van een aanranding was’?.

16 likes

Nope, het is allemaal mooi afgedekt inmiddels en alweer een beetje in de vergetelheid verdwenen

5 likes