FF Boulevard #3

Oh er staat dat het vanavond in de uitzending uitgebreider aan bod komt. Ben ook wel benieuwd!

1 like

Bye Kaj! Vond die prankvideo destijds ook zo misselijk:

Waarin hij dus doet alsof hij vreemdgaat en de reactie van zn vriendin daarop filmt. Lachen!

1 like

Heb hem altijd een debiel gevonden en snap niet dat hij zoveel volgers heeft

12 likes

Wat een creep dit. Journalist van de Telegraaf, dus zegt al genoeg. Hij praat zo kouwe kak. Komt sowieso amper uit z’n woorden.

1 like

Hij heeft ook constant zo’n akward lachje op z’n gezicht bij alles wat ie zegt.

Ruud de Wild is ook weer lekker genuanceerd vanaf de bank.

Kaj van der Ree heeft er geen spijt van dat hij NikkieTutorials vorig jaar heeft geprobeerd te outen als transgender in zijn YouTube-show Meldpunt. Hij wist namelijk niet of het echt waar was.

https://www.mediacourant.nl/2020/01/kaj-van-der-ree-over-outen-nickie-groot-misverstand/

Dus wanneer je iets niet zeker weet is het sowieso dik ok om zomaar vanalles te roepen en mensen proberen te outen? Man wat een rare kerel.

7 likes

Gadverdamme man wat ze nu bij boulevard vertellen.

Wat?

Ja ze lezen een paar gesprekken voor van wat hij gezegd zou hebben.
‘Ja stuur gewoon een foto, dan weet ik waar ik vanavond op moet richten’ etc.

1 like

Vreselijk ventje is het

1 like

1 like

Heh dit snap ik niet zo goed? Ze blurren speciaal haar tweet op haar verzoek (neem ik aan?) En dan zet ze alsnog op Twitter dat het haar tweet is? Dan is het ook niet zo gek dat mensen haar nu alsnog benaderen?

19 likes

Tweet is inmiddels verwijderd waar het over ging, dus daarom blij dat hij geblurd is.

2 likes

Ja die combi is indd bijzonder! De screenshots staan in verkeerde volgorde trouwens zie ik nu…

Ja ook een beetje gek dat ze om 18:30 aangeeft geen commentaar meer te geven en dat om 19:00 alsnog doet. Overigens totaaaal geen beschuldiging naar haar; ik gok dat ze bang is voor eventueel gedoe nu Kaj een advocaat in de arm heeft genomen. Dat is precies ook het stomme aan al die #metoo situaties, dat er vaak weinig bewijs is en die kerels vaak veel macht hebben of goede connecties hebben. Snap dat je dan wel bang wordt.

Al zijn er schijnbaar echt nog foto’s en screenshots van z’n gesprekken? Echt hoe dom kan je zijn. Ik snap gewoon niet waarom je zoiets zou doen.

14 likes

Ik lees net dat meneer een advocaat in de arm neemt. Achgut. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten Kaj, en niet zielig janken en in de slachtofferrol kruipen. Ook niet als je inmiddels naar eigen zeggen bent veranderd

4 likes

Ik wou even op zn insta kijken maar die is prive. Ik hoop dat hij zich vanavond lekker rot voelt!

4 likes

Waarom een advocaat? Hij heeft toch al toegegeven dat hij blijkbaar ene grote groep gekwetst heeft en dat heel stom vindt? En dat het goed voelt om publiek excuses te maken?

Hoop dat ie door het slijk gehaald wordt. Maar blijkbaar wordt het hem ook wat heet onder de voeten en heeft ie beseft dat het iets meer dan ik een ongemeend excuusje gaat kosten.

1 like

Volgens mij ging dat excuus over die uitspraak over Nikkie.