FF Boulevard #3

Ja dat is ook zoiets inderdaad. Misschien denkt ie er op die manier onderuit te komen of die meiden aan te klagen wegens smaad? Geen idee of dat kan hoor in deze situatie, maargoed.

@flwhrs oh echt? Ik dacht dat die excuses (of nja zo kun je het geeneens noemen) over dit ging en niet over Nikkie?

Nee indd! Lijkt me overigens ook heel heftig zo terug te zien wat haar ook is overkomenā€¦

Ik hoop vooral dat ze zich niet laten intimideren door het feit dat ie een advocaat heeft gezocht. Ik zou er ook van schrikken maar ik neem aan dat dit niet gelogen is (want waarom zouden die meiden dat zomaar doen) maar ik zou ook schrikken van ineens een advocaat. Heb helaas in mā€™n omgeving gezien dat mensen terugkrabbelen als iets ā€˜gedoeā€™ wordt. Op mijn werk is er een collega die op congressen als ie wat gedronken is de jonge vrouwelijke collegaā€™s gaat betasten. Dit is uitgekomen en bureau integriteit is ingelicht, maar een van de ā€˜slachtoffersā€™ wil niet meewerken want ze ā€˜vond het niet zo ergā€™. Een collega van mij die het zag heeft haar hulp ingetrokken omdat ze ā€˜geen problemen wil met managementā€™. In feite is het gewoon iemand die vrij hoog staat. Ik vind het zo zo erg, had het graag gedaan maar ik was er niet bij. En ik snap het wel, maar het is zo schadelijk en dat probeer ik ook steeds te zeggen maar het dringt niet door ofzo.

Maar imo is iig het super belangrijk dat er iets wordt gedaan en hoop dat dat lukt.

9 likes

Ik postte dit in het youtuberstopic, maar het gesprek is hier haha. Dus ik heb mijn post even verplaatst

Kingalert altijd met zijn interessant doenerij ā€œja ik hoor het over meer YouTubers, maar ik ga natuurlijk niet zeggen over wie!!ā€

iel ze laten echt een gek whatsapp gesprek zien. Ben benieuwd wat zijn weerwoord is

Ja fuck, wat kan mij het ook schelen.

Ik wil gewoon niet dat mijn tweets overal op het nieuws komen zonder mijn toestemming. RTL Boulevard heeft mij ook gevraagd te reageren in de uitzending en ik heb aangegeven dat niet te willen omdat ik zelf geen bewijzen (behalve wat nudes, maar geen data oid) heb, dus dat vind ik dan niet netjes oid.

Ik gaf om 18.30 aan er niet op te reageren, daarmee doelde ik op de journalisten in mijn DM die voor sensatie komen en misschien zouden blijven komen nadat RTL mijn tweet zou uitzenden, maar die was dus gelukkig geblurd :slight_smile:

En ja, misschien ben ik ook gewoon een schijterd in dit geval, net als toen ik nog contact met hem had. Hij heeft toch een soort machtspositie en wat meer hulp met zulke zaken dan ik. Ik zou bijvoorbeeld nooit een advocaat kunnen vragen. Dus ook daarom heb ik gewoon geen zin in het hele gedoetje. Als ik wist dat dit zo zou ontploffen had ik er nooit op gereageerd.

Ik heb RTL trouwens aanbevolen om Paul er buiten te laten, maar daar hebben ze helaas niet naar geluisterd :ā€™( dus sorry dat jullie zijn hoofd en krom gelul hebben moeten zien

21 likes

Waarom wordt hier gepraat alsof hij al veroordeeld is?

Ik heb helemaal niks met hem en toch ben ik blij dat we een rechtssysteem hebben dat zich hierover mag buigen.

6 likes

Ja dit vond ik dus ook een dingetje. Ik keur eeeecht niet goed wat hij doet maar deze manier ook niet. Ga naar de politie ipv naar de media.

Bij boulevard zeiden ze dat die meiden ook een advocaat zoeken dus hopelijk lukt ze dat.

4 likes

Ik heb trouwens een aanvraag gedaan om mijn account hier te verwijderen dus als ik ineens niet meer reageer dan is dat niet om dit en deze biecht

Waarom ga je weg dan? Als je dat wil vertellen.

OkƩ, vervelend. Wie weet tot ziens?

Je weet me nu te vinden op Twitter, haha.

1 like

jammer!

Daar zijn de meningen over verdeeld :joy:

Zal ik je tweets verwijderen? Geen probleem hoor!!

Wat heftig van die collega. Tuurlijk schrik je als de ander een advocaat neemt en zeker wanneer het een vrij hoog of juist bekend persoon is, want straks geloven ze je niet of wint diegene toch omdat hij/zij sterker is en misbruik kan maken van macht (zeker met een advocaat). Maar als je je laat intimideren door een advocaat dan laat je in feite de ander er mee weg komen en zal er in veel gevallen nooit een einde aan komen.
Maargoed dat is voor een buitenstaander natuurlijk redelijk makkelijk lullen. Ik ben in het dagelijks leven ook best een schijterd, maar ik hoop wel echt dat (als dit allemaal echt waar is) hij ervoor gestraft wordt. Maakt niet uit of het inmiddels al jaren later is. Hij had op dat moment ook al de leeftijd om heus te begrijpen dat dit niet ok is.

En ja uiteraard zijn er ook mensen die valselijk beschuldigd worden en er zijn ook mensen die de ergste dingen kunnen verzinnen om iemand kapot te maken, maar het is allemaal wel erg toevallig nu. En sowieso, waarom zouden Ć”l die meiden liegen? Daarmee maken ze zichzelf ook het leven zuurā€¦ volgens mij zijn ze het ook geen kleine kinderen dus het lijkt mij dat ze weten wat ze doen en zeggen.

2 likes

Ik heb alleen het deel gemist waardoor dit nu naar buiten komt. Komt dit door dat hij Nikkie geout heeft of staat dit los van elkaar.

1 like

Zal hij nu al een rollator huren om als zielig mannetje over te komen? :face_with_monocle:

20 likes

Ja klopt, iemand reageerde met dat hij sowieso een naar persoon is, ook buiten dat hele Nikkie-ding en toen begon het een beetje te lopen

1 like

En dit soort shit is dus de reden waarom ik mijn tweets niet op tv wilde en ze verwijderd heb. Normaal word je al niet geloofd maar als het om een bekend persoon gaat word je al helemaal afgezeken.

Fucking hell. Ben woest.

10 likes