Ja fuck, wat kan mij het ook schelen.
Ik wil gewoon niet dat mijn tweets overal op het nieuws komen zonder mijn toestemming. RTL Boulevard heeft mij ook gevraagd te reageren in de uitzending en ik heb aangegeven dat niet te willen omdat ik zelf geen bewijzen (behalve wat nudes, maar geen data oid) heb, dus dat vind ik dan niet netjes oid.
Ik gaf om 18.30 aan er niet op te reageren, daarmee doelde ik op de journalisten in mijn DM die voor sensatie komen en misschien zouden blijven komen nadat RTL mijn tweet zou uitzenden, maar die was dus gelukkig geblurd
En ja, misschien ben ik ook gewoon een schijterd in dit geval, net als toen ik nog contact met hem had. Hij heeft toch een soort machtspositie en wat meer hulp met zulke zaken dan ik. Ik zou bijvoorbeeld nooit een advocaat kunnen vragen. Dus ook daarom heb ik gewoon geen zin in het hele gedoetje. Als ik wist dat dit zo zou ontploffen had ik er nooit op gereageerd.
Ik heb RTL trouwens aanbevolen om Paul er buiten te laten, maar daar hebben ze helaas niet naar geluisterd :ā( dus sorry dat jullie zijn hoofd en krom gelul hebben moeten zien