FF Boulevard #3

Hij hoort in de fucking bak te zitten.

22 likes

Nou nou, dat is wel hard.
Wat maakt het nu uit dat je een keer een kind verkracht hebt of iemand vermoord hebt, als je daarna toch EchT vEranDErd bent.

Hoop dat de sarcasme duidelijk is, maar wil het risico bij dit onderwerp voorkomen. Ben het volledig met je eens.

20 likes

Maar ondertussen werkt ie gewoon bij de radio en maakt een programma voor BNNVARA.

2 likes

Waar wordt gezegd dat hij iemand verkracht heeft?

Nergens dat ik weet, het was een vergelijking. Hij heeft ook niemand vermoord voor zover ik weet. Strafbaar is strafbaar.

1 like

Oh sorry, ondanks de disclaimer ontging het sarcasme me toch :weary:

Hij vindt het iig wel heel stom ):

O ja sorry, dat is natuurlijk ~cancelling culture~ dan.

3 likes

O God, ‘blijkbaar’ en ‘gekwetst’ en ‘stom’. Deze man heeft echt 0 inzicht of spijt. Hij is alleen bang voor z’n eigen hachje. En ‘voelt wel goed’. Omg zoveel fout in zo weinig woorden.

33 likes

Ik wil het woord ‘gekwetst’ schrappen van social media.

3 likes

Kijk dit dan

Can’t argue with stupid :face_vomiting:

9 likes

de gore man :roll_eyes:

3 likes

oh mijn god
ja echt heeeel erg zielig voor kajtje dat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden, no man should be treated like this :sleepy:

15 likes
1 like

Maar zelfs Alice zegt in haar video dat ze niet denkt dat Kaj degene was die Nikkie chanteerde maar dat ze, omdat Nikkie nu uit de kast is gekomen, eindelijk de video kan maken die ze altijd al wilde maken. Namelijk Kaj aanspreken op zijn gedrag en hem als voorbeeld gebruiken waarom dit niet ok is om te doen.

Overigens hoop ik dat Alice hierdoor veel views krijgt want dat gun ik haar wel. Ik vind het heel goed hoe zij zich niets aantrekt van de youtube community en verschillende youtubers aanspreekt op transfoob (transfobisch?) gedrag.

26 likes

Huh, slecht artikel. Staat dat Alice Kaj ‘aanwijst als schuldige’ terwijl ze volgens mij in haar video letterlijk zegt dat ze niet denkt dat hij degene is die haar chanteerde?

Edit: spuit elf

1 like

Geloof dat opeens alle NL youtubers haar geout, Jiami werd toch ook al beschuldigd?

Triest allemaal dit

ja alles voor de clicks

1 like

Ik acht de kans dat een youtuber haar heeft bedreigd wel heel klein, maar ik hoop wel dat mensen door dit soort video’s inzien dat een balletje snel gaat rollen en dat als jij zo’n roddel tegen 1 iemand vertelt dat het dan heel vlug bij de verkeerde mensen terecht kan komen. Zeker als je in dezelfde ‘business’ werkt.
Ik in ieder geval nu wel.

5 likes

Wat ik vooral dom vind is dat hij gewoon nog steeds z’n excuses niet aanbiedt. Hoe moeilijk is het om toe te geven dat het inderdaad een domme vraag was? Dat je misschien niet goed op de hoogte was van het feit dat dit niet oke is om te vragen, maar dat dat nooit een excuus mag zijn?

Dan had ie er misschien nog iets van geleerd. Echt zonde dat mensen altijd zo’n moeite hebben met hun trots opzij te zetten.

4 likes

Ben benieuwd.

4 likes