FF Boulevard #3

Ja die!

van der reeÂż if so: not surprised

3 likes

Ik keek net de verlovingsvideo van de foefjes terug en toen zei gregor dart ze zo veel hebben moeten opgeven om in de bunker te wonen. Nu ben ik echt benieuwd wat dat was.

2 likes

Waar op Twitter?

Was dat niet de ex van Dionne/Onnedi?

Yes

Maakte mn vriend wakker met mn gelach hierdoor haha

Thanks! En wow wtf, wat een viezerik.

Heel benieuwd of dit opgepakt gaat worden en of dit consequenties gaat hebben.

1 like

Totaal off topic maar ik heb echt even moeten ontcijferen wat “geprobeerd hoofd te krijgen” inhield. Is dat tegenwoordig ook al Nederlands?

4 likes

Omg nee niet Kaj. Ik heb/had een soort van zwak voor hem. :cry:

1 like

Volgens lil kleine wel.

Staat dat in een liedje ofzo? Sorry ben echt lil kleine leek

Ja hij zingt wel eens over ‘hoofd krijgen’ of ‘geeft ze hoofd’ oid. Ik heb het ook op moeten zoeken toen ik het voor het eerst hoorde.

En dat huis was niet eens vrijstaand :upside_down_face:

1 like

Komt dat niet uit het Engels? Die zangeres, ik weet niet meer hoe ze heet, zingt: ‘I spend ages giving head’

Ja ‘giving head’ is wel gangbaar geloof ik. Maar deze Nederlandse vertaling klinkt echt als “make that the cat wise” maar dan andersom

13 likes

Ik ken hoofd geven wel gewoon als ander woord voor pijpen

4 likes

Ik had tot gisteren nog nooit van deze man gehoord maar onderstaande reactie is overduidelijk onderdeel van het grotere probleem.
MaAr hIj Is VeRaNdeRd, Hij veRdIenD dIt NiEt.
Nee lul dit is precies wat je verdient, dit zijn de consequenties van zulk gedrag.
Want hij is nu zo zielig maar over de slachtoffers maak je je geen zorgen he Smileyguido.

Toen ik googlde op kaj van der ree kwam als eerste hit “beschuldigd van outen Nikkie”

8 likes