Ja die!
van der reeÂż if so: not surprised
Ik keek net de verlovingsvideo van de foefjes terug en toen zei gregor dart ze zo veel hebben moeten opgeven om in de bunker te wonen. Nu ben ik echt benieuwd wat dat was.
Waar op Twitter?
Was dat niet de ex van Dionne/Onnedi?
Yes
Maakte mn vriend wakker met mn gelach hierdoor haha
Thanks! En wow wtf, wat een viezerik.
Heel benieuwd of dit opgepakt gaat worden en of dit consequenties gaat hebben.
Totaal off topic maar ik heb echt even moeten ontcijferen wat âgeprobeerd hoofd te krijgenâ inhield. Is dat tegenwoordig ook al Nederlands?
Omg nee niet Kaj. Ik heb/had een soort van zwak voor hem.
Volgens lil kleine wel.
Staat dat in een liedje ofzo? Sorry ben echt lil kleine leek
Ja hij zingt wel eens over âhoofd krijgenâ of âgeeft ze hoofdâ oid. Ik heb het ook op moeten zoeken toen ik het voor het eerst hoorde.
En dat huis was niet eens vrijstaand
Komt dat niet uit het Engels? Die zangeres, ik weet niet meer hoe ze heet, zingt: âI spend ages giving headâ
Ja âgiving headâ is wel gangbaar geloof ik. Maar deze Nederlandse vertaling klinkt echt als âmake that the cat wiseâ maar dan andersom
Ik ken hoofd geven wel gewoon als ander woord voor pijpen
Ik had tot gisteren nog nooit van deze man gehoord maar onderstaande reactie is overduidelijk onderdeel van het grotere probleem.
MaAr hIj Is VeRaNdeRd, Hij veRdIenD dIt NiEt.
Nee lul dit is precies wat je verdient, dit zijn de consequenties van zulk gedrag.
Want hij is nu zo zielig maar over de slachtoffers maak je je geen zorgen he Smileyguido.
Toen ik googlde op kaj van der ree kwam als eerste hit âbeschuldigd van outen NikkieââŠ