Ik vind Billie, Lana en bijv Lorde allemaal van dezelfde categorie qua soort stem.
ik vind dat lady gaga wel een keer de theme song mag doen
Ja, of een keer een rockband ofzo.
Eentje die wel een klein beetje mainstream is, zodat het niet té apart wordt maar zoals RHCP of Muse ofzo
het gerucht gaat nog steeds dat supremacy van muse eigenlijk bedoeld was voor skyfall haha
Oh was best cool geweest!
Hoewel ik Skyfall ook wel een nummertje vindt hoor, terwijl ik geen Adèle fan ben.
Heel andere soort film, maar vond het ook zo tof dat ze voor Frozen 2 voor Panic at the disco hadden gekozen. Net even anders!
Garbage heeft het toen uitstekend gedaan.
Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave) heeft hem al wel eens gemaakt! You know my name heet het
Edit: haha @anon42392789 zie nu pas jouw reactie, ook een goede!
Misschien heb ik het gemist ofzo? Maar zijn Ann.a noo.shin en die gast nog wel bij elkaar? Zie niks meer op insta
Bij hem wel
Net bij boulevard een stuk over Loiza Lamers. ‘Ons bekendste transgender model…’ het ging over dancing with the stars (of let’s dance of hoe het ook heet). Hoezo is het dan relevant dat ze transgender is? Echt niet nodig dit.
Stoor ik me ook aan. Als transgender persoon lijkt het voor de media wel alsof dat het enige onderdeel nog is van je persoonlijkheid
Alsof het een baan is ook
Over Meghan en Harry:
“De besprekingen met de koningin over een andere rol voor het paar waren al langer aan de gang, schrijft Tom afgelopen weekend in The Sunday Times. Na de Kerst wilden Harry en Meghan die voortzetten, maar in plaats daarvan werd hun gevraagd om hun ideeën op papier te zetten. Het echtpaar was huiverig en wat ze vreesden gebeurde: het stuk werd gelekt naar boulevardkrant The Sun. Door iemand aan het hof, lijkt het. Om de publicatie voor te zijn, plaatsten Harry en Meghan hun bericht op Instagram. Het persbericht van Buckingham Palace waarin woede doorklonk over deze onaangekondigde actie, was dus een tikje hypocriet.”
Uit Trouw: https://www.trouw.nl/leven/meghan-markle-was-vanaf-het-begin-eigenlijk-al-kansloos~b6c823cb/
Wat is het hof? Buckingham Palace? Nu geloof ik al helemaal dat die royals toneelspelen. Wat een vies spel.
Met het hof wordt het personeel van Buckingham Palace bedoeld geloof ik
Hey dit is toch Duncan Laurence?
(Hij is niet de hufter trouwens. Dit is een verborgen camera peogeamma.)
Huh waar
Oh hahahaa ja ik zie hem nu hahaha
Ahhh ik laf al deze omstanders echt. Tenminste heb nu tot Duncan gekeken, zijn er ook hufters?
Nee geen hufters
Kai van der dinges heeft ook minderjarige meisjes nudes lopen sturen zie ik op Twitter. Die gast is echt niet goed joh. Kan ff geen screenshot posten.
Welke Kai? Kaj van der Ree?