FF Boulevard #3

Hij is ook best lekker aan het worden.

Ik word een beetje one issue forummer maar wat een idioot

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/sander-schimmelpenninck-yolanthe-lijkt-kat-met-syndroom-van/

‘Vroeger was ze wel aftrekmateriaal’ ‘Ze heeft er op jonge leeftijd twee ballonnen op laten schroeven’

Want vrouwen bestaan voor Jaap en Sander alleen voor hun seksuele behoeftes en als ze hormonen nemen omdat zwanger worden niet lukt en hun gezicht daardoor veranderd, dan zijn ze niks meer waard en moeten ze maar ‘een leuke vent’ gaan zoeken omdat ze toch afgeschreven zijn.

1 like

Ik wist niet dat die Jaap zo’n pannenkoek is

6 likes

Inderdaad. Leuk voor Kim Kotter ook, je man zal maar zo praten over een collega van je

9 likes

Echt wtf hoezo hebben die twee een platform??? En iedere week roepen ze iemand uit tot ‘snoepje vd week’ als ik het goed begrijp, bah bah bah

1 like

Ik vind dit prima passen bij iemand die zijn carriere is begonnen bij de Hermes house band

Ik zou zo graag willen dat niemand meer naar die man zou luisteren en hij daardoor langzaam oplost in de grijze massa en door iedereen vergeten wordt. Gun ik hem zo.

8 likes

Lekker kinderachtig, maar zelf is het ook geen enorme hunk

4 likes

Maar dat maakt niet uit want hij is een man! Dan is uiterlijk niet de hoogste prioriteit

3 likes

Gek wel, want bij Kim ging het ook allemaal niet vanzelf schijnt.

De partner van Andre van Duin is overleden aan kanker. Heftig dat hij in Hendrik Groen de rol heeft gespeeld die zijn partner in het echte leven had
 :disappointed_relieved:

Oh wat naar :frowning:

Famke Louise heeft opgetreden voor de show van Marlies Dekkers maar zie nu berichten dat het compleet gekopieerd zou zijn van die show van Rihanna

Haha grappig ja. Las laatst een interview met Marlies Dekkers en daar zat ze SavagexFenty en dat hele concept van Rihanna ook helemaal op te hemelen.

Edit: zie nu dat ze samen met Famke ook ‘boss bitch’ heeft gezongen. Dat is wel echt tof!

Het verschil is natuurlijk dat Rihanna daadwerkelijk iets kan :roll_eyes:

7 likes

Ik vind het best wel jammer dat Billie Eilish de themesong voor de nieuwe James Bond gaat zingen. Al haar liedjes klinken zo hetzelfde en de stijl vind ik ook niet passend bij zo’n film, maar wie weet verrast ze me.

6 likes

Ik vind het ook niet heel erg passen, maar wie zou nu geschikt zijn om de titelsong te zingen?

Lana del Rey

27 likes

Queen B natuurlijk

Ik vind haar stijl juist heel goed erbij passen! En leuk dat ze voor een jonge artiest gaan

1 like