Hij is ook best lekker aan het worden.
Ik word een beetje one issue forummer maar wat een idioot
âVroeger was ze wel aftrekmateriaalâ âZe heeft er op jonge leeftijd twee ballonnen op laten schroevenâ
Want vrouwen bestaan voor Jaap en Sander alleen voor hun seksuele behoeftes en als ze hormonen nemen omdat zwanger worden niet lukt en hun gezicht daardoor veranderd, dan zijn ze niks meer waard en moeten ze maar âeen leuke ventâ gaan zoeken omdat ze toch afgeschreven zijn.
Ik wist niet dat die Jaap zoân pannenkoek is
Inderdaad. Leuk voor Kim Kotter ook, je man zal maar zo praten over een collega van je
Echt wtf hoezo hebben die twee een platform??? En iedere week roepen ze iemand uit tot âsnoepje vd weekâ als ik het goed begrijp, bah bah bah
Ik vind dit prima passen bij iemand die zijn carriere is begonnen bij de Hermes house bandâŠ
Ik zou zo graag willen dat niemand meer naar die man zou luisteren en hij daardoor langzaam oplost in de grijze massa en door iedereen vergeten wordt. Gun ik hem zo.
Lekker kinderachtig, maar zelf is het ook geen enorme hunk
Maar dat maakt niet uit want hij is een man! Dan is uiterlijk niet de hoogste prioriteit
Gek wel, want bij Kim ging het ook allemaal niet vanzelf schijnt.
De partner van Andre van Duin is overleden aan kanker. Heftig dat hij in Hendrik Groen de rol heeft gespeeld die zijn partner in het echte leven hadâŠ
Oh wat naar
Famke Louise heeft opgetreden voor de show van Marlies Dekkers maar zie nu berichten dat het compleet gekopieerd zou zijn van die show van Rihanna
Haha grappig ja. Las laatst een interview met Marlies Dekkers en daar zat ze SavagexFenty en dat hele concept van Rihanna ook helemaal op te hemelen.
Edit: zie nu dat ze samen met Famke ook âboss bitchâ heeft gezongen. Dat is wel echt tof!
Het verschil is natuurlijk dat Rihanna daadwerkelijk iets kan
Ik vind het best wel jammer dat Billie Eilish de themesong voor de nieuwe James Bond gaat zingen. Al haar liedjes klinken zo hetzelfde en de stijl vind ik ook niet passend bij zoân film, maar wie weet verrast ze me.
Ik vind het ook niet heel erg passen, maar wie zou nu geschikt zijn om de titelsong te zingen?
Lana del Rey
Queen B natuurlijk
Ik vind haar stijl juist heel goed erbij passen! En leuk dat ze voor een jonge artiest gaan