Ja zien jullie nu wel! Vroegere Shakira for the win!
Ohh, kun we even terug naar deze tijd? Rip, forever in my heart.
Zo leuk om dit weer te luisteren! Ik was vroeger ook die hard Shakira fan
Love Shakira
Vraag me wel af sinds wanneer we dat afkorten met Shaki, ik dacht wie de fuck is dat nou weer.
Hips donât lie was mijn ringtone Op mân klep telefoontje.
Nee ik ook! Ik ben echt wel fan van Grimes maar Elon Musk?!?!? Wtf. Ik vind haar wel een beetje minder leuk omdat ik hem zoân asshole vind.
En ik vind dat hele gedoe met azaelia banks ook zo weird.
https://www.highsnobiety.com/p/azaelia-banks-musk-grimes-beef-timeline/?format=amp
Maar hier is iig mijn favo Grimes nummer.
Ja het is wel de kakker-way om over allerlei zaken te praten alsof het niets/een klein dingetje is. Maar ik denk dat dat ook voortkomt uit de levensstijl van de kakker/rechtse bal. Die zijn niet zo snel aangedaan door dit soort dingen omdat het hen niet persoonlijk raakt. Dus misschien meer ignorant dan arrogant? (Heel anders dan de linkse bal.)
(Lekker over Ă©Ă©n kam geschoren en gechargeerd dit natuurlijk dat snappen jullie.)
Dat liedje is heel lang mijn wekkergeluidje geweest ^^
Jezus wat geil dit
Het is dan wel de Telegraaf, maar als het klopt is dat mooi nieuws! Zou wel baanbrekend zijn als een royal gaat acteren.
Ik vind dit wel iets passends. Ook goed dat het naar een goed doel gaat!
Ja maar nog geen royal toen!
Als haar blog en Instagram ook weer online komen zou het helemaal tof zijn. Ouderwetse starre gedoe van het Britse koningshuis.
Heb zoveel respect voor Harry en Meghanâs keuze. Fuck de Britse pers en inderdaad wat @vuilnisglitter zegt, het ouderwetse gedoe van het Britse koningshuis. Ook dat de Britse pers zo verontwaardigd en verbaasd is over hun keuze nadat ze Meghan jarenlang hebben afgezeikt? Echt niet normaal die Britse media
Ik zou net iets meer respect voor ze hebben gehad als ze deze beslissing hadden genomen voordat ze hun huis voor heel veel geld van belastingcenten hadden gerenoveerd. Als ze helemaal afstand doen en echt hun eigen geld nu gaan verdienen dan heb ik respect voor ze. Maar eerst maar zien en dan geloven. Nu lijkt het alsof ze het beste van beide werelden willen. En ik vind het gemeen dat ze het op de verjaardag van Kate vertellen.
Ze hebben de renovatie van hun huis uit eigen middelen betaaldâŠ
Als ik google lees ik dat er 3 miljoen pond van belastinggeld is betaald voor de renovatie van hun huis.
Edit: zie nu dat het 2.4 pond is, 3 miljoen euro dan?
Wow dit vind ik echt niet oké.
Ze werden onder druk gezet door The Sun, ze kregen 10 dagen om er over te onderhandelen, anders zou The Sun het naar buiten brengen. Wat uiteindelijk dus ook is gebeurd, dus ze hadden vrij weinig keus om het toen bekend te maken (de avond voor haar verjaardag btw)
âHun eigen centen verdienenâ is wel nogal relatief natuurlijk, hij heeft 40 miljoen uit de erfenis van zân moeder op de bank staan, zij heeft al 7 miljoen verdiend met acteren, als ze het niet al te gek maken hoeven ze nooit meer te werken.