FF Boulevard #3

∞ Musk

3 likes

De muskhave voor iedere teslaaf.

15 likes

Hoppa, twee + drie via IVF, ben je wel snel klaar.

2 likes

Dan wordt het deze keer sowieso een vierling. Of begin je bij elke nieuwe vrouw opnnieuw aan 1 stuk per keer? :nerd_face: (jaja ik weet dat het door die IVF kwam ja)

1 like

Geen enkel mens lijkt op Shaki want zij is een Fucking Godin!!!

Weten jullie nog beautiful liar toen ze ons wilden doen geloven dat Beyoncé net zo kon buikdansen als Shakira maar het eigenlijk twee keer Shakira was?

afbeelding

Moest ik ff meedelen want ben al sinds 2006 boos dat mensen nu denken dat Beyoncé dat ook kan.

95 likes

Ze hebben ons dus gewoon beautiful voorge-lied? Die liars :open_mouth:

15 likes

Shaki staat sowieso hoger op mijn ladder. vanwege deze lyrics (oke gloria estefan heeft geholpen vertalen)

Lucky that my :bikini: are small and humble
So you don’t confuse them with :mountain:

15 likes

Ja erg hè!!

Je ziet eerst Shakira vooraan buikdansen en dan Beyoncé erachter maar die doet alleen een heupbeweging, dan zoomen ze langs Shakira die vooraan staat, doen alsof day Beyoncé is, en dan staat Shakira er weer achter.

Als je de clip kijkt zie je dan Beyoncé alleen maar hele basic heupbewegingen doet en deze move nooit zelf maakt.

i l l u m i n a t i e

29 likes

Ik torture mijzelf nu met la tortura.

Damn ze wordt echt niet ouder. Ik moet toch gaan buikdansen.

2 likes

UGh kijk dit optreden. Hoe ze echt met 1 blik die hele man in dr hand heeft.

Kween

22 likes

Geef mij toch maar liever

of Devoción

Devotion for Rockira <3

10 likes

Scharrelt die nog ergens in het midden van het land rond geheel toevallig?

2 likes

Whenever, wherever

50 likes

Love al deze Shakira waardering.

2 februari treedt ze op tijdens de Superbowl dus hopelijk doet ze weer even alle klassiekers.

7 likes

Er zal wel een Laundry service medley komen. :heart_eyes:

3 likes

Ik wou dat ik zo kon dansen, ik ben echt een stijve hark. Zo jammer. Zelfs de salsajuf vond het opvallend.

12 likes

Nelly :heart_eyes:

4 likes

Love al deze Shakira liefde hier. Gisteren nog naar haar Spaanse albums geluisterd :heart_eyes:

Edit: ze klinkt wel echt af en toe als een baby-geitje :goat:

13 likes

Omg!? Echt het aantal uur dat ik voor de spiegel heb gestaan om deze move te leren, hoezo wist ik dit niet…

2 likes

Jaaaa lof Shakira! Ben ooit naar een concert geweest en ook live zing ze hartstikke mooi :heart:

1 like