FF Boulevard #3

Wat zei ik?!?!!! :sweat_smile:

1 like

Ja, sorry, maar dit was echt extreem doorzichtig. Zeker nadat rumag z’n plasje er over ging doen.

Heb net weer Videoland afgesloten voor Grey’s Anatomy. Ik kan die griet niet zo goed hebben, maar wil wel even kijken.

Goed dat ze een documentaire heeft gemaakt als zou ik het choquerender hebben gevonden als ze opeens erg goed zou kunnen zingen. Maar ik ben ook niet de doelgroep.

22 likes

Fijn dat het een stunt is, maar ga het alsnog niet kijken.

2 likes

Ja :crazy_face:

Heh, Snelle had toch een relatie met Yade? Of leek dat alleen zo omdat zij in de clip zijn vriendin speelde? Maar nu post hij foto’s met zijn vriendin en dat is niet Yade https://www.instagram.com/p/B7Gebh9BNme/?utm_source=ig_web_copy_link

Ja ik was hier ook over in de war! In de podcast van Monica zei hij destijds dat hij dat liever privé wilde houden (iig op dat moment) als ik me het goed herinner, dus toen die clip met Yade uitkwam ging ik er ook vanuit dat dat z’n vriendin was, maar blijkbaar niet.

Dat weet ik wel zeker! Zoveel mensen die niet weten dat hun bontkraag echt is omdat dat in China goedkoper is dan nepbont fabriceren.

Vind die trailer al wel zo heftig, ik durf de docu denk ik niet te kijken (die geluiden van die dieren :cry:), maar wel goed dat het op zo’n mainstream kanaal als videoland te zien is.

Het sterkt mij iig al in m’n keuze om te blijven gaan voor nepleer, geen bont en vega(n) eten. Ik ben al meer dan de helft van m’n leven vega, dus soms is het zo vanzelfsprekend ofzo. Ok klinkt heel dom. Anyway, dat heeft deze stunt voor mij al bereikt dus +1

2 likes

Ach ik wil nu ook wel mijn fout toegeven. Mijn beeld van Famke was zó laag, ook na dat dom bontje gedoe dat ik echt bijna niet kon geloven dat ze ineens iets anti-bont zou doen. Maar goed, petje af en ik hoop dat ze veel jongeren doet inzien hoe fucked up het is. Ondanks dat veel mensen het weten, zeggen beelden natuurlijk veel meer. Ik ga het niet kijken verder. Niet vanwege haar, maar ik trek de beelden en geluiden van die dieren echt niet. Alleen al na de trailer heb ik de hele avond een rotgevoel. Tranen springen in m’n ogen als ik eraan denk, hoe dramatisch dat ook klinkt.

7 likes

Oh dat korte filmpje op de insta van Famke was al afschuwelijk :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat: ik ga verder niet kijken. Goed dat ze dit onder de aandacht brengt bij o.a. onwetende tieners.

4 likes

Nee hoor heb precies hetzelfde. Arme arme dieren. Mensen zijn teringlijers.

5 likes

Jep.

Wss wel. Veel dingen op ali express zijn ook echt bont

Vond deze ook wel lachen!

83 likes

Zeggen blijven we hier of in ‘t Royal topic posten? Want zal nog lang niet rustig zijn in GB.

1 like

En ook van die dingen/bolletjes/hoenoemjedat op mutsen, of aan sleutelhangers.

1 like

En ze zijn zo begaan met het klimaat :woman_shrugging:

5 likes

Ze speelden inderdaad alleen in de clip een stelletje

Misschien een hele domme vraag, maar geldt dit ook voor merken die op de bontvrijlijst staan?

Haha wow deze ene zin heeft zoveel informatie dat ik hem 3 keer moest lezen!

14 likes