FF Boulevard #3

Ja, heel apart. Probeer de link te vinden maar kan het niet vinden. Volgens mij heb ik dat toen ooit op egf gelezen.

Niet dat ik het geloof maar was een heel verhaal waar in verdiept raakte hahah

Ja hoor! Hij verzet zich al zijn hele leven heel publiekelijk…

1 like

Famke Louise heeft een docu gemaakt over de bont industrie, om aandacht te vragen voor de misstanden. Vandaar de foto op haar insta gister.

Bron: rtl boulevard

5 likes

Nou heeft wel gewerkt, maar iedereen dacht dit al wel toch

Wtf gebeurt hier dan

4 likes

goed bezig maar no way dat ik die docu ga kijken, zat net al te janken bij rtl boulevard :pleading_face:

2 likes

Of nog weer een extra actie vanuit Famke en haar PR team?

8 likes

Dit is nep denk ik?

1 like

Wel tof van Famke. Ik twijfelde of ze echt zo dom was of niet, godzijdank valt het mee

Ja is wel echt haar stylo he vroeger die pranks met snap king en nu dit

Beter Famke! Echt tof dat ze dit doet

2 likes

Oh fuck ik zit nu al te janken maar ga docu wel kijken zo.

Rumag doet dus inderdaad ook mee.

3 likes

Ik weet niet. Vind ontmaskerd nogal overdreven?

26 likes

Wellicht wel. Denk dat de meeste mensen wel weten wat voor een enorm leed achter de bont industrie schuilt. Maar het kan nooit kwaad om het op een andere manier, die misschien meer jongen aantrekt, kenbaar te maken denk ik.

1 like

Moet idd zeggen dat ik in die trailer weinig nieuws zag. Het is nog steeds heftig om te zien maar heb soortgelijke beelden vaker gezien.

Blij dat ik gelijk had :hugs:

Edit: Dit klinkt wel een beetje of ik nu een sticker wil zie ik nu haha

2 likes

Woehoe! Had ik het toch goed gezien, vond de stunt wel doorzichtig haha. Maar wat goed dat ze dit doet!

misschien dat sommigen in de doelgroep van famke niet verder kijken dan hun mooie, dure bontjasje en er nu een wereld voor hun open gaat

28 likes

Al bereikt ze er maar weinig mensen mee die eerst wel en nu geen bont meer kopen is het al geslaagd lijkt me. Ik ga het verder niet kijken, draag sowieso geen bont en heb niks met haar, maar vind deze actie eigenlijk best tof gedaan. Ook al dachten veel mensen al dat het eerder anti-bont zou zijn, ze heeft wel flink aandacht gegenereerd voor haar project en het is een project dat iets goeds probeert te doen.

14 likes