Nee toch, van bont voor dieren die lijst bedoel je? Die merken zijn echt bontvrij.
Eerste arrogante opmerking van Sander Schimmelpenninck alweer binnen
Wanneer halen ze die vent nou toch van tv
Wat zei hij dan?
https://www.linda.nl/nieuws/film/fans-beyonce-lied-james-bond-no-time-to-die/
Hou echt van de mensen die dit soort dingen uitzoeken of bedenken.
Dat staat in het artikel?
Nou niet dus. Er staat dat hij de toeslagenaffaire āklein dingetjeā noemde, maar zonder eeeeenige context dus je hebt na het lezen nog steeds geen idee.
Oh ja ik dacht gewoon dat dit alles was
Het was eigenlijk ook alleen maar dit haha
Ik heb het nu ook al een paar keer op tv gezien, het is zĆ³ verschrikkelijk, krijg de beelden niet uit mān hoofd
Ojee, waar heb je dit gezien?
Echt hoe arroganter die vent wordt hoe meer ik hem zou doen. Wat is er mis met mij?
Hopelijk wel dan seks terwijl je hem half afslacht.
Reclame voor de docu bij rtlā¦
Ik vond het ook niet heel shockerend, volgens mij was hij gewoon zenuwachtig. Maar goed het kan ook zijn dat hij zo ver van de normale mens af staat dat hij het Ć©cht een klein dingetje vond, dan is het wel echt een fuck up.
Ojee, hoop dat ik dat kan vermijden.
Ik heb hetzelfde probleem
Ik heb de docu vanmiddag bekeken en ik vond het echt heftig. Ik droeg sowieso al geen bont maar heb er nu een nog grotere afkeer van gekregen. Heb ook wat gehuild bij het laatste stuk waar ze dus daadwerkelijk lieten zien hoe het arme beest gevild werdā¦
Ik las net dat Grimes zwanger is en dan is waarschijnlijk de vader Elon Musk.
Dan wordt een gender reveal party op de maan en een kind met een hele aparte naam of nog iets tamelijks veilig zoals Mars of Venus.
Ik vind deze twee echt een aparte koppel. Niet iets wat je snel verwacht
Ik ga nu googelen wie dit is, ik heb echt geen flauw idee