Hahahahahahaha âof Sussexâ galmt in mijn hoofd echt na als ik dit lees
Volgens mij was het zo dat The Sun al een dag eerder van insiders had gehoord dat dit ging gebeuren en dit hebben zij natuurlijk gepubliceerd, dus ze moesten het wel naar buiten brengen
Ik vind deze echt te ver gaan van de SpeldâŠ
Vind 'm ook wel op het randje maar toch wel grappig
Nee
Dit is juist hard tegen die pers die altijd maar als een stel hongerige hyenaâs doorgaat.
Spot on juist
Mijn favoriete tijdverdrijf op dagen als deze is naar de dailymail gaan en dan de woedende zure berichten lezen. Kan ik echt dagen op teren.
Kijk dit dan lol. Kan toch niet, in Nederland zou zelfs de telegraaf echt nooit zulke shit schrijven over ons koningshuis.
Hahahaha die Piers ook weer
Bij elke scheet die Meghan laat komt hij weer aankakken.
Die Pieters Morgan vind ik zoân walgelijk sneu type. Wat een draak van een vent.
Zag deze gisteren op Twitter en moest lachen. Ook zie ik nu dat die blind die ik gisteren deelde als âsolvedâ gemarkeerd staat. Toch bizar dat zij altijd al die inside juice weten haha.
Vreemdgaan is ook vermoeiend (sorry)
Al die reacties ook âneem je tijd, Marcoâ. âLekker rustig aan doenâ.
Echt al die Truusjes en Gerdaâs praten alsof het hun beste vriend is en hij het ook daadwerkelijk gaat lezen.
Wanneer kwam die docu van Famke Louise nou uit? Dacht 3 uur maar nog niks voorbij zien komenâŠ
hahahaahhahshahaha
Hahaha ik hoor m in de temptation-fluister van temptation island
Ik denk dat ik de tweet snap maar helemaal zeker weten doe ik het niet
Misschien is ie toch te bont
Nee ben ook wel benieuwd nu (naar commentaren want heb zelf geen videoland)
Dit verhaal staat al jaren online, zo ziek. Zijn meer artiesten die zulke verhalen hebben⊠Zo zou het Nederlands koningshuis ook aan een soort feestavonden doen waarbij ze weesjes kopen en die dan vermoorden op zoân avond ofz. Ook heel vaag verhaal.
Crisis dit is wel echt shocking!