Yes dat laatste!
Klopt
60k*, die k is al 3 nullen.
Het is sowieso wel veel geld maar meer voor immateriële schade, denk ik. Denk dat met ziekteverlof etc. inkomensverlies an sich wel meegevallen is, maar hij heeft z’n kaak gebroken, weken dan wel maandenlang moeite gehad met eten en ook mentale schade geleden, zei hij in een interview. Denk dat die impact lastig in bedragen uit te drukken is. In die video ontploffen die mensen ook zomaar. Ze verdienen bakken met geld en hadden gewoon moeten zeggen dat ze het gaan fixen. Snap niet dat ze serieus dachten ermee weg te komen door te gaan slaan en de camera te mollen. Enige manier om hen goed te raken is in de portemonnee, denk dus dat het bedrag niet hoog genoeg kan zijn.
60k voor uitsluitend smartengeld is voor Nederlandse begrippen echt veel. Dat zijn bedragen die betaald worden voor zaken met bijvoorbeeld hersenletsel of blijvende invaliditeit. Verlies aan verdienvermogen kan snel oplopen. Wellicht is hij een een heel mooi tv pfrogramma misgelopen. Daarnaast zijn er nog een heleboel andere schadeposten die ik zou claimen als zijn advocaat, huishoudelijke hulpbehoefte, persoonlijke verzorging, risico’s richting de toekomst mbt de kaak. Vind 60k ook aan de lage kant, maar niet als het uitsluitend ziet op smartengeld.
Dat heeft hij niet uit vrije wil gedaan, hij werd gedwongen te kiezen tussen de troon en zijn geliefde, dus ik vind dat niet echt een voorbeeld dat je kan afzien van de troon. Bovendien zijn hij en Wallis daarna echt verstoten door de familie.
Ik denk dat dit ook wel in die tijdsgeest gezien moet worden. Harry moest ook om goedkeuring vragen om met de gescheiden Meghan te trouwen, maar daar deden ze volgens mij veel minder moeilijk over. Inmiddels zijn ook veel royals (Charles, Anne) zelf gescheiden, dus dat zou anno nu ook wel heel hypocriet zijn.
Ik vind het wel echt lastig want ergens kan ik me de frustratie van de Britten ook wel voorstellen. Ik vind eigenlijk dat als ze afstand doen, ze ook all the way moeten gaan. Dus geen geld, geen titels, niets. Dan zijn ze nog steeds niet als ieder ander met hun enorme bekendheid.
Ja klopt, maar het ging me erom dat er werd gezegd dat William als hij wil afstand kan doen van de troon. Dat is gewoon niet zo eenvoudig.
Nee dat is zeker zo. Zeker niet hoe Harry en Meghan dat nu doen
Pff ik ging kijken naar The Sun, en het is weer allemaal Meghans schuld!! Harry is een willoos slachtoffer in de klauwen van Meghan, zij weekt hem los van zijn familie. Iedereen is even vergeten dat Harry altijd al zijn eigen gang ging/ wou gaan.
Harry zou er goed aan doen heel duidelijk te maken dat dit besluit ook van hem is. Maar het gebitch op Meghan zal toch nooit stoppen waarschijnlijk. Ik gun ze echt een vrijer leven zonder die misselijke pers.
Hahahaha sorry maar ik vind het hilarisch dat jij dit zegt, homeboy van Oranje
Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal. Ze willen dus vanaf nu geen geld meer en dat lijkt me erg goed. Maar door behoud van hun titel blijven ze toch juist hun loyaliteit aan het Koningshuis tonen en dat lijkt me echt in het belang van de monarchie?
Titel of niet, bekend en beroemd zijn ze toch al. Daar gaat verlies van titel niets aan veranderen. Het spreekt mi voor ze dat ze geen staatsgeld meer willen ontvangen en door hun titel te behouden berokkenen ze de monarchie zo min mogelijk schade toe.
Lijkt mij als leek
Ik heb hart voor mijn collega’s.
Ja maar ze willen wel beveiligd worden, wie gaat dat dan betalen? En ze willen Frogmore Cottage houden, wie gaat het onderhoud betalen? 2 van de vele vragen die gesteld zijn in de media.
Denk dat het handiger was geweest als eerst alle info via buckingham palace naar buiten was gekomen ipv via harry en meghan.
Het komt nu op mij over alsof ze niet worden gesteund in hun keuze door de rest van de familie.
Dit zal ook wel zo worden bekeken door de pers en dat gebruiken ze.
Ik begrijp wat je zegt, maar dan is het dus wel de lusten en niet de lasten. Ze zadelen de Koninklijke familie best wel op met iets. Dan is het alles of niets, althans ik zou me dat heel goed kunnen voorstellen dat de Queen ze voor die keuze zal stellen. Het is hoogst ongebruikelijk wat er nu gebeurt.
Vergeleken met foto’s van de laatste tijd! Super ontspannen, alsof er een last (wat het ook is natuurlijk) van hun schouders is gevallen.
Btw wat een lelijk lettertype, is dit nou Calibri? Had meer verwacht van koninklijke communicatie
Ah ja, ik ben daar niet in thuis maar ik begrijp wel meer wat je bedoelt nu. Heftig dat hersenletsel of blijvende invaliditeit ‘maar’ 60duizend is. Toch voor het leven getekend.
Hahahaa love Calibri! Comic Sans was erger geweest
Of WORD ART