FF Boulevard #3

Ze gaan hun eigen geld verdienen! Ben eens benieuwd hoe… Iets van Britse vertegenwoordigers ofzo :woman_shrugging:t3:

Misschien worden ze instagram influencers.

44 likes

Dat zou wat zijn! :joy:

1 like

Nou ja, je kunt hem dan beter afdragen dan weggooien toch? Of vind je dat je het dan normaliseert? (Sorry nu doe ik zelf mee aan de discussie maar ben benieuwd wat je vindt.)

1 like

Ging deze blind er ook al niet over? https://blindgossip.com/the-big-plan/#more-99874

Ben benieuwd. Ik gun ze wel wat meer rust en vrijheid, maar kan me goed voorstellen dat je als prominent lid veel meer restricties hebt. En nu ze zich dus terugtrekken, ze meer kunnen doen wat ze willen (en geld verdienen - alsof ze nog niet genoeg hadden :p).

Anyway, ik volgde Meghan altijd op insta en vond haar blog ook leuk. Zou tof zijn als ze die weer online gooide!

Ik denk dat Harry en Meghan voor dik geld gaan en zoals alle andere useless miljardairs met shady zaken meer cash willen generen en daarbij de wereld verder naar de tyfus helpen met hun buitensporige levensstijl.

tijd om de guillotine terug te brengen jk

37 likes

Well that escalated quickly.

24 likes

Dat had ik niet eens gezien!

Dit is de reactie vanuit Buckingham Palace. Kennelijk zijn zij behoorlijk verrast.

5 likes

Maar het is toch ook scheef? Wel de titels willen houden (“de koningin en ondergeschikten dienen”) en een enorme bruiloft door het volk laten betalen, maar dan geen verplichtingen/beperkingen in verdienmodel willen.

Ze geven niet hun titels op, alleen de financiële bijdragen. Maar door hun titels te blijven gebruiken kunnen ze zich dus verbinden aan allerlei zaken (hun titels zijn toch de appeal) die Buckingham Palace misschien niet ziet zitten.

Voor hun is het win win, voor het koningshuis lose lose dus denk niet dat ze er zo mee weg komen.

34 likes

Goede ontwikkelingen voor toekomstige seizoenen van the Crown

118 likes

Ze blijven zich nog inzetten voor het koningshuis, staat gewoon in hun verklaring

1 like

Hij kan er toch ook mee kappen als hij wil?
Ik vind het overigens onzin om te doen alsof Harry en Meghan nu ‘lekker gewoon’ gaan doen. Actief lid van het koningshuis of niet, Harry is nog steeds geboren elite en profiteert daar van. Dat zie je ook bij alle leden van het Nederlandse koningshuis die geen bijdrage (meer) krijgen. Die zijn mega rijke pandjesbazen of hebben topfuncties in hoge bedrijven. Echt niet enkel door hard te werken.
Ik zou het pas echt ‘vet’ vinden als ze zonder geld van wie dan ook naar een rijtjeshuis zouden verhuizen.

9 likes

Huh maar dat zeg ik toch niet? Ik zeg juist dat ze straks nog steeds geprivilegieerd zijn.

Wat betreft William ja theoretisch gezien wel maar denk niet dat je als troonopvolger zo makkelijk even afstand doet van alles. Weet niet of dat überhaupt wel eens gebeurd is? Dat ligt voor Harry wel wat makkelijker.

60.000k als schadevergoeding. Ik weet nog niet of ik het slim van Tim vind om meer te eisen of dat ik het veel vind. Ik weet ook niet hoeveel inkomenverlies hij heeft geleden.

Ja hoor, koning Eduard heeft zelf afstand gedaan omdat hij graag wilde trouwen met een vrouw die gescheiden was. Was een oom van Elizabeth. Daardoor werd de tweede zoon (vader van Elizabeth) koning.

5 likes

Dus jij hebt The Crown nooit gekeken?

4 likes

Oh dat was ook niet per se tegen jou hoor! Maar tegen iedereen die het zo cool vindt. Sorry had daar misschien even een streepje tussen moeten zetten.

1 like

Harry z’n Nazi-verkleed partij zal er ook wel bij worden gehaald met Eduard z’n verleden.

1 like

en de gescheiden Amerikaanse vrouw…