FF Boulevard #3

Naja laten we hopen dat ze inderdaad haar leven compleet verbeterd heeft en met een docu komt om aandacht te vragen voor cruelty free kleding. Ik ben sceptisch, maar wie weet.

Alsnog misplaatste marketing, maar ergens misschien toch goed dat mensen met hun neuzen op de feiten gedrukt worden en zien hoe die wereld eraan toegaat.

Meanwhile wordt er nog altijd druk gespeculeerd over welke Nederlander er naar het Songfestival gaat. Het zou Jordan Roy zijn geworden, maar nog niet bevestigd.

Ik ook.
Was echt mn hoogtepunt 2019

1 like

Ik heb echt geen idee wie dit is.

11 likes

Ik ook niet

Ik ken hem wel van gezicht, ik denk van een talentenjacht ofzo? Maar verder ook geen idee

Hoeft natuurlijk niet erg te zijn, Duncan was ook niet heel bekend toch?

Heb een paar filmpjes van Jordan gekeken, maar ik houd niet van zijn zangstijl

2 likes

Hij deed mee met X-factor in die groep “Adlicious” en later was ie ook in The Voice te zien. Kan opzich wel goed zingen, maar vind 'm niet heel bijzonder.

3 likes

Ik houd echt niet van zijn stijl, zowel de muziek als zangstijl niet.

Al boeit het me dit jaar toch niet wie Nederland inzendt :’)

1 like

Hij zat bij mij in de klas op de middelbare, toen hij nog gewoon Jordy was

2 likes

Harry en Meghan nemen afstand als prominente leden van het Britse Koningshuis!

48 likes

Met iets meer uitleg

2 likes

Ik geef ze groot gelijk

26 likes

Wat??? Oh neeeee! Ik heb al meerdere jassen met nepbont gekocht :disappointed_relieved:
Heel goed dat ik dit nu weet, ga ik ook even in mijn omgeving verspreiden

Mijn eerste gedachte is wel: hij laat zijn broer stikken. Daarom is William misschien wel ‘boos’ op hem, of klaar met hem. Is de sfeer iig al een tijd gespannen.

Waarom laat hij zijn broer stikken? Het staat iedere volwassene in principe toch vrij zijn of haar leven zo in te richten zoals hij dat wil. Ik snap het wel iig, hoop dat ze gelukkig worden.

39 likes

Can’t blame them. Zal de Britse pers daar wel weer over gaan zeiken

1 like

Ben absoluut geen fan van het (Britse) koningshuis maar love Meghan and Harry, dus vind dit zooo tof!

Snap dat die koningshuizen allemaal een soort visitekaartjes voor landen zijn maar het is echt zo scheef, priviliged en gewoon een oneerlijk systeem. Verlang dan toch steeds naar een soort inclusiviteit ofzo.

1 like

Jawel maar elke koning(in) wordt eigenlijk bijgestaan door een sibling. De oudste moet, die heeft geen keuzevrijheid. Meestal helpt er dan 1 met taken overnemen, meegaan etc. Misschien gaat Harry dat ook doen hoor. Het is ook mijn eerste gedachte, terwijl ik ze verder ook gelijk geef. Eerst wordt Charles nog koning dus er kan nog wat gebeuren in de komende jaren.

2 likes

Ik vind het ergens ook zielig voor William. Die heeft geen keuze en denkt waarschijnlijk fuck dit had ik ook wel gewild. Ondertussen leeft Harry straks nog steeds zeer geprivilegieerd maar gaat ie wel beetje afstand nemen van het koningshuis. Voelt bijna een beetje als wel de lusten niet de lasten of zo. Maar good for him, daar niet van. Maar lijkt me wel lastig als oudste.

13 likes