FF Boulevard #3

HAHA I know, krijg er ook altijd koppijn van :joy:. Ook dat dreigende ‘morgen hoor je meer van ons’ oeh nou oke dan.

6 likes

Theeee fuck!
Krijgt wel veel aandacht zo voor de nieuwe serie
 ik ben eens benieuwd wat hier achter schuilt.

1 like

En super toevallig komt morgen die docu uit :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Rumag.maakt.dus.deel.uit.van.de.pr.stunt.

17 likes

:face_vomiting:

Alsof Rumag zo lekker ethisch is. Met hun ‘ik sta echt niet op voor zwangere jonge meiden want het zijn sletten’ post

15 likes

Erg hĂš :disappointed_relieved:

Waarom noemt iedereen videoland?

Morgen komt op videoland een docu van Famke Louise over mode

1 like

Maar al is het een PR stunt, dan is het toch nog steeds walgelijk?

Ik werk notabene zelf in de marketing, maar die ‘negatieve aandacht is ook aandacht’ heb ik nooit gesnapt. Als ik eenmaal een negatieve associatie met iemand heb, dan gaat dat niet weg en zal ik niet iets kopen van diegene.

Maar goed. Ik heb de doelgroep van Famke Louise niet heel hoog zitten qua ethiek en intelligentie, dus mijn verwachtingen van hen zijn ook niet al te hoog.

18 likes

Op telegraaf las ik dat het management vanmiddag met een verklaring zou komen, ben benieuwd.

Gatverdamme #lekkershoppen ik geloof niet dat dit een pr stunt is, dat kind is gewoon dom en onwetend.

dit ja :raised_hands:
De dieren op je bord zijn even zielig als deze dieren.

15 likes

Ik zie ook niet in waarom het een stunt zou zijn, vooral omdat in dat voorproefje van die video ook volop bont te zien is. En de post na een paar minuten verwijderd was van instagram.

Ik twijfelde steeds of ik ook zoiets wilde zeggen maar toch niet gedaan. Er is namelijk voor mij wel een verschil tussen vlees eten en bont dragen. Met vlees heb je er tenminste nog iets aan. Neemt niet weg dat de industrie eromheen absoluut walgelijk is en iets wat ik absoluut niet goed kan keuren. En toch vind ik bont dragen nog erger en nog verwerpelijker. Bont dragen doe je echt alleen maar omdat je het simpelweg mooi vindt. We hebben geen bontjassen nodig, bovendien doet een bontkraag aan zo’n lelijk jas ook niks. Het is een walgelijke vorm van dierenmishandeling en alleen maar omdat je zo ijdel bent dat je het mooi vindt. Dat vind ik nog walgelijker dan de bio-industrie.

26 likes

Echt ik kan dat mens zĂł niet uitstaan. Ik ken weinig mensen die zo talentloos zijn en toch succesvol. Nog ietsje meer autotune en haar liedjes klinken als een jaren 90 modem dat probeert verbinding te maken met internet.

12 likes

Nee, niet weer een vlees discussie ajb.

25 likes

Ja ook mee eens. In essentie beide vroeger misschien nodig en vandaag de dag echt niet meer nodig.

4 likes

Dat is zo, maar ik heb uiteindelijk toch liever dat mensen zich bewust zijn van het dierenleed dat achter bont schuilgaat, ook die mensen die wel vlees eten. Ik geloof niet dat de hele wereld ooit vegetarisch gaat zijn (misschien over 500 jaar als we er nog zijn), dus tja, het is misschien hypocriet om wel de vlees industrie te steunen en te roepen dat je tegen bont bent, maar nog liever dat dan Ă©n vlees eten Ă©n bont dragen wat mij betreft.

1 like

Vraag me idd af of de reacties net zo fel waren geweest als ze in een slachthuis stond met als onderschrift ‘wat zal ik vanavond eens eten?’. Ik ben niet snel de terrorvega die dit soort hypocrisie aanwijst maar het ligt er nu wel heel dik bovenop. Maar goed ik snap wel dat dit soort beelden heel schokkend zijn en bont een makkelijke is om af te wijzen.

38 likes

Zoals een wijs man ooit zei:

“If slaughterhouses had glass walls, everyone would be vegetarian”.

Wat een walgelijke foto. Benieuwd waar dit goed voor was.

28 likes