In oost-Europese landen en sommige Aziatische landen draagt men echt nog veel bont. Vooral Russen zijn er dol op. Dus ik geloof dit wel.
Oh god, dalijk is het een documentaire over hoe ze is bekeerd tot het gebruik van diervriendelijk bont en is dit het shot waarbij ze semi-geshockeerd langs de dieren loopt en steeds “wat zielig” fluistert.
Nah.
Ik zou het niet eens aan kunnen om daar te lopen joh. Bah.
Dan zou ze niet die tekst erbij zetten though
We zullen zien.
Al zie ik niet zo snel gebeuren dat ze er echt iets om zou geven. Vind haar soms een beetje naïef overkomen
Ohh ja dat er wereldwijd nog veel bont gedragen/geproduceerd wordt weet ik inderdaad, maar dat zij daar daadwerkelijk iets tussen te zoeken heeft vind ik zo moeilijk te geloven. Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Nou ja Famke is best wereldvreemd denk ik, en ook niet heel intelligent.
Werkelijk waar álles voor de fame. Negatieve aandacht is ook aandacht toch? Reken er maar op dat ze hier volop mee in het nieuws komt. Gadverdamme. In mijn ogen getuigt het van weinig intelligentie, inzicht en geen empathie.
Neem aan dat dit over nepbont gaat
Weinig empathie zeker maar daar heeft ze geen last van. Maar van weinig intelligentie en inzicht vind ik hier geen sprake. Ze doet dit toch expres om aandacht te generen en dat gaat tot nu toe heel goed. Dat is slim en zakelijk inzicht. Daar kun je niet omheen.
Nee, juist niet?
Zie de reacties hierboven.
Dit moet toch haast wel gewoon een PR-stunt zijn?
Tsjah het is maar hoe je het bekijkt. Er zullen vast walgelijke mensen zijn die dit nog kopen maar ik geloof (en heb vooral de hoop) dat steeds minder mensen dit walgelijke dierenleed steunen. Ik bedoel als je geld hebt en bont wilt kopen kun je tegenwoordig ook prima nepbont kopen. Dus of het zakelijk zo’n geweldige zet is vraag ik me af.
Ik hoop dat het een PR stunt is zoals @LizzyBennet zegt.
Ja het is een pr-stunt, om haar kledinglijn exposure te geven. Ze maakt zich niet druk om bont, dat is bekend, mensen die haar spullen kopen ook niet. Dus dat is voor haar geen punt, ze wil alleen choqueren zodat ze aandacht krijgt.
Ze zegt op insta dat ze een docu over fashion gaat maken…
Een PR stunt om aandacht te geven aan de walgelijkheid ervan bedoelde ik. Maar gezien het feit dat ze zelf bont draagt is dat niet het geval ben ik bang
Ik kan me echt niet voorstellen dat haar management (Spec, van Ali B) zo dom is om haar een kledinglijn te laten lanceren met bont. Er is zo lang gewerkt om haar imago weer op te krikken en positief te krijgen. Zou dit heel dom vinden en kan het daardoor ook eigenlijk niet geloven dat dit waar is.
Dit is toch gewoon overduidelijk een stunt? Ligt het nou aan mij of is dit alles echt extreem doorzichtig?!
Niet relevant maar de typstijl van Rumag, ik kan er echtttt niet omheen lezen
@ZusjevanJoost o god, dat zal dan inderdaad. Wat dom en wat kut.