Kan dit niet even naar de Te.legraaf of zo worden doorgestuurd. Dit mag van mij wel even een relletje worden.
Zou zonde zijn als ze 'm niet hebben.
Yikes nog een bnāer op mn cancel lijst
Huh ik denk echt dat het iets van een hack is, want tijdje geleden had ze nog een story gepost dat ze het belachelijk vond dat Cardi B haar dochtertje bond liet dragen.
Telegraaf lijkt me niet direct de krant die het hardst gaat op een anti-bontcampagne. Maar goed zo te lezen wordt dit al breed opgepikt dus kan me niet voorstellen dat dit niet in de media gaat komen.
Ik zie ook op haar instagram een trailer (laatste post) voor een serie op Videoland over haar nieuwe kleding lijnā¦ Daar zie je ook bont jassen voorbij komen.
Done (anoniem :P)
Lijkt me zeer sterk dat het een hack is. Famke staat erom bekend dat ze bont draagt dus daar is het wel in lijn mee.
Staat al op boulevard inmiddels
Toppp ik ga Videoland een Tweet sturen! Ik heb 0 volgers maar toch
Dit mag wat mij betreft in t 8 uur journaal komen, want dit is zooo niet oke.
Vind ik ook! Aan de schandpaal ermee.
Dan heb je als dier een enorm rotleven gehad en dan wordt je vacht ook nog eens gebruikt voor een neonpanterprintjasje die na een jaar weer op een vuilnisbelt belandt
Had de foto direct gerapporteerd. Word hier zo zo zo zo zo boos van.
Ik heb een Tweet verstuurd naar Videoland, voor het eerst in mān leven een Tweet verzonden dus hopelijk geluktā¦
Ook raar dat de website van die kledinglijn niet veel duidelijkheid geeft. Voor veel dieren is het helaas al te laat
Walgelijkā¦ maargoed zij zal wel het laatst lachen want morgen komt die kledinglijn uit en ze staat dus al op Boulevard.
Denk dat het nog wel verder opgepikt gaat worden in de media en hoop ook door videoland. Maar jeetje dan heb je wel echt 0 hersencellen als je kledinglijn deze week wordt uitgebracht en denkt dat dit een goed idee is.
Maar dit is allemaal gratis aandacht. Iedereen noemt die kledinglijn nu, ik wist tot een half uur geleden niet dat er een kledinglijn uit zou komen. Ze laat toch al zien niks te geven om het leed dat veroorzaakt wordt door bont dus ze zal wel in haar handjes wrijven met al deze aandacht.
Staaltje Kardashians
Nee, want ze brengt een kledinglijn met bont uitā¦
Edit: heb ergens toch het (valse?) hoop dat het een campagne tegen bont is ofzoā¦
Ik kan alleen maar denken dat hier iets achter moet zitten of dat het een bewerkte foto moet zijn??? Kan toch niet echt zijn dit, what the actual fuck.