FF Boulevard #3

Yaaaaas!

1 like

What the hell zou dit serieus zijn

Nog maar 9 minuten online en nu al ruim 700 reacties ook

Als dit serieus is: wat een achterlijk wijf. Echt nul sympathie voor mensen die dit dragen of op wat voor manier aan deze industrie meewerken.

6 likes

Mn oma zei altijd: je hebt mensen en je hebt fietsbellen

43 likes

Doordat ik de foto niet zag dacht ik dat ze een foto met verschillende jassen plaatste. Dus dacht: Nah kan nepbont zijn.
Had geen foto van dode dieren verwacht :sob:

De foto is verwijderd zie ik

1 like

Wat stond er dan?

Had 'm nog open staan.

4 likes

Neeeeeee wat idioot?!?

1 like

What the fuck. En dan ā€œwelk bontje past bij mij? #shoppingā€ jezus.

edit: ik ben echt van mā€™n apropos dat dit ook zo gaat? Dit lijkt idk mongolie ofzo en blijkbaar schieten die mensen daar dieren en die worden dan uitgestald om te kopen voor het bont? Ik ben echt in schok. Ik ben naief geloof ik.

12 likes

Wooooooooow wtf. Harteloos.

4 likes

Echt he. En dan al die dieren op een rij. Mijn hart breekt.

1 like

What the actual fuck?? Jezus hee, idioot dom wijf.

Denk niet dat ze geschoten zijn. Eerder gefokt in hele kleine hokjes en anaal geƫlektrocuteerd.

4 likes

Ik vraag me bijna af of ze niet gehackt was ofzo. Want los van dat je daar naar bontjes loopt te kijken HOE denk je dat dit een goede foto is om online te plaatsen???

3 likes

Zou dit niet juist voor een campagne tegen bont zijn? Eerst shock effect creƫren ofzo? Kan me bijna niet voorstellen dat ze zo dom zou zijn om dit serieus te plaatsen

14 likes

Ik kan me nog herinneren dat ze jaaaren geleden een vlog online had gezet waarin ze mensen op het terras compleet belachelijk maakte. Daarna leek ze weer wat sympathieker, maar nu zit ze weer in mijn trollen box.

2 likes

Ze draagt wel eens bont dus dat zou raar zijn. Ze is vorig jaar nog tot ā€œDom Bontjeā€ uitgeroepen door Bont voor Dieren

1 like

Ik vind het zo koud en onbegrijpelijk dat er mensen zijn die geen moeite hebben met zo veel dode dieren. Ik kan al niet tegen een dood dier, laat staan zoā€™n hele berg. Hoe kun je zo zijn.

11 likes

Dan zou ik ze niet zo hier verwachten eigenlijk in deze setting. Maar kan dat mensen zelf 20 beestjes fokken ofzo.