Cornald Maas vindt het schaamteloos hoe BN’ers zich aanbieden om het Songfestival te presenteren… Ik moet er alleen om lachen eigenlijk. Wie heb ik nu al voorbij zien komen in een open sollicitatie? Anna Noohshin, Chimene van Oosterhout, Wendy van Dijk??
Toch ben ik wel erg benieuwd wie dit gaat presenteren!!!
Eva Jinek ook
Jan Smit, Richard Groenendijk, Jan Versteeg… En echt nog wel een hoop meer, vind het ook wat schaamteloos onderhand. Meld je dan gewoon bij die organisatie.
Nee de presentatie van die HNTM live finale was inderdaad een doorslaand succes
Ik gun het haar ook gewoon niet. Voor mij is haar gunfactor echt in de negatieve cijfers.
Is dat omdat je jaloers bent, omdat ze nu ook een Hollywood ster is? /s
Ja sooper jaloers op deze powervrouw!!111!
Haha doet me denken aan de ruzie tussen haar en Calvin Harris omdat ze geen credits kreeg voor de lyrics van ‘this is what you came for’ van Rihanna.
Het zijn me de lyrics ook wel
Oja zij had ook iets met Calvin Harris toch? O wacht, ik heb echt onder een steen gelegen, dat is al weer een paar jaar geleden.
edit: ik snap niets van mezelf. Want ik wist dat ze ook iets met Tom nogwattes heeft gehad. Maar blijkbaar dacht ik dat ze toen ook nog met Calvin ging en ze met zijn drieen waren
Je kan je soms beter afvragen met wie ze niet gehad heeft
Ik had er geen beschrijving bij gedaan dus bij deze.
Niet heel juicy, maar dit is dan de “trailer” waarin ze het moment laten zien waarop de Kardashians erachter kwamen dat Tristan mogelijk zou zijn vreemd gegaan met Jordyn. En die aflevering wordt dacht ik zondag uitgezonden.
Wat is de context/waarom plaats je het/wat is de tea
Vind het echt raar dat Lil’ Kleine nu op vakantie is op Ibiza. Hij heeft net een kind gekregen, die eerste dagen/weken wil je toch juist meemaken lijkt me. Of misschien is ie er voor een show maar lijkt alsof ie er al minstens 2 dagen is.
Ik weet niet waarom, maar heb echt het gevoel dat dit niet het echte moment was en gewoon gestaged is?
Hij zat na drie dagen alweer champagne te drinken en kaviaar te eten in een restaurant met z’n vrienden🤷
Dit tripje verbaast me geenszins.
Ja eens hoor. 10 dagen na je kinds geboorte al weer weg. Hij wist wanneer zijn partner zou bevallen dus had best van te voren vrij kunnen nemen (als het hier om werk gaat). Ben benieuwd wat voor vader hij wordt, misschien juist wel heel betrokken en gehecht, of juist iemand die zijn kind 1x per jaar ziet. Dat vraag ik me vaak af bij foute celebs, lekker judgemental van mij.
Mogelijke plottwist: ze is mee op vakantie om rust te nemen (not likely)
Ja vind het echt vreemd! Goede vader man, lekker pochen met je champi, horloge en sigaren
Hij is comments op z’n laatste foto aan het verwijderen.
Ik keek een kwartiertje geleden naar de comments waarin veel vragen stonden over waarom hij niet bij zijn vrouw en baby is, en tadaaa, ze zijn nagenoeg allemaal verdwenen
Dat we eindelijk hun reactie te zien krijgen wat niemand iets boeit maar mij wel want ik hou van drama ook al is dit sowieso gestaged!!! Kan niet wachten om die :0:0 hoofden te zien