FF Boulevard #2

1 like

Zou het echt 100% staged zijn? Vind het er best oprecht uit zien eigenlijk. Of ben ik nu echt heel naĂŻef?

De gebeurtenis is denk ik wel echt, maar het komt vaker voor dat ze achteraf shit opnemen hoe ze het willen.
Schijnt dat toen Kim door Kris (niet dr moeder maar die gast, weet zn achternaam niet meer) ten huwelijk werd gevraagd, ze haar entree ook opnieuw had gefilmd omdat ze haar reactie niet goed vond ofzo

Edit: According to Jay’s deposition, Kardashian not only knew about Humphries’ “surprise” proposal before it actually happened, but it was reshot because the reality star didn’t like her reaction the first time around. It’s common practice for reality shows to re-shoot certain scenes, and the fact that Kim knew she was going to be proposed to isn’t surprising.

1 like

Ik vind Khloe ook heel politiek correct reageren. Kan me niet voorstellen dat als je zoiets te horen krijgt, dat je niet even vloekt ofzo :’)

1 like

Ja het verbaasde mij ook wel. Het is wel heel pril allemaal.

Echt bizar sowieso, maar zo schaamteloos dat je dat gewoon post. Shotjes in de club alles en je chick maar met een oorlogswond elke 2 uur je baby voeden. En je daar ook gewoon niet voor schamen.

16 likes

Oorlogswond?

Ze is niet bevallen in oorlogsgebied

1 like

Mag hopen dat je begrijpt wat ze bedoelt

12 likes

Hahha ja ik vind een oorlogswond ook enigzins overdreven, maar je kunt je lichamelijk zwaar belabberd voelen na zo’n bevalling. Ik vind het lastig oordelen zonder meer info. Waarschijnlijk wordt ze wel geholpen door (ingehuurde) mensen. Maar persoonlijk had ik er niet aan moeten denken dat mijn man lekker shotjes liep te drinken in de club terwijl ik gehavend elke 2 a 3 uur in de nacht eruit moest.

6 likes

Ja dit denk ik ook eigenlijk, want anders zou die er toch ook nooit zo over posten?

Hahha ja dat lijkt me toch wel. Misschien stond het al van tevoren vast ofzo. Nouja liever zij dan ik🙃

Ik zou het ook niet kunnen waarderen losstaand van ‘het werk’ zeg maar. Hallo, we hebben net samen een kindje gekregen, nogal bijzondere gebeurtenissen, dit delen we samen etc etc. Hoe kan hij dan denken: ok nu heb ik deze baby wel genoeg gezien, op naar Ibiza

6 likes

HĂ© hallo je hebt als ouder ook me time nodig hĂš

Maar Lil heeft toch zo veel geld dat hij die optredens rustig even voorbij kan laten gaan? Dat vind ik er zo onlogisch aan. Als hij nou wat minder geld had verscheurd was Jaimie nu niet alleen.

7 likes

Het is gewoon echt nog een Lil Kleine. Haha, vind dit echt onvolwassen pubergedrag. Maar goed, ieder zijn ding!

8 likes
4 likes

Ik vind dit zo ongemakkelijk, ik kan er niet naar kijken dus ik ben gestopt bij zijn excuses

7 likes

Tuurlijk is wat hij niet gedaan een doodszonde dus dat voorop gesteld, geloof ik z’n excuses niet zo.
Laatst kwam z’n huiliebuilie nummer uit waarin vooral hij slachtoffer was. Denk dat iemand in z’n team toen wel zei: Dotan, dit moeten we anders doen.

Maar je dan door Domien laten interviewen die ongeveer zo kritisch is als een kleuter

6 likes

Zegt ie nog iets wat de moeite waard is?

Wat een droogkloot en ik vind ook dat hij sommige dingen vrij ontwijkend beschrijft. “Ja dat kwam uit mij” ofzo. Zeg gewoon: ja dat heb ik gedaan inderdaad