Er staat dan wel in zijn paspoort dat hij 71 is, maar in werkelijkheid is hij 30 jaar jonger dus dat kind gaat de bèste vader ooit krijgen ipv iemand die theoretisch gezien zijn opa zou kunnen zijn.
Ik snap die gozer en zijn gedachtegang echt niet
Er staat dan wel in zijn paspoort dat hij 71 is, maar in werkelijkheid is hij 30 jaar jonger dus dat kind gaat de bèste vader ooit krijgen ipv iemand die theoretisch gezien zijn opa zou kunnen zijn.
Ik snap die gozer en zijn gedachtegang echt niet
Oja, hij leeft natuurlijk 30 jaar langer dan ook nog… Wat een mafklapper die kerel zeg.
Ik zeg maar zo; Tsjakkaaaaaaaa
Brrrrrr
Jemig, dit is echt gewoon uit puur eigenbelang kinderen krijgen. Ieder mens kan toch bedenken dat als je op die leeftijd een kind krijgt, de kans gewoon dik aanwezig is dat je tijdens zijn of haar puberteit al overlijdt. En de kans dat je dan ooit je kleinkinderen gaat meemaken is al helemaal klein.
Martine Bijl
Heeft iemand hier verstand van?? Ik las het ook van Martine maar ik vraag me dan af hoe iemand kan overlijden aan de gevolgen van een hersenbloeding als je die 2 jaar geleden hebt gehad? Ze was naar mijn beleving herstellende, heeft een boek geschreven enz,En ze is overleden in bijzijn van familie dan was het dus gepland?
Het hoeft niet gepland te zijn. Dokters en verplegend personeel kan vaak merken wanneer het tijd is en dan de familie oproepen.
Je schrijft echt precies de vragen op die ik ook had bij mezelf. Ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft!
Bedankt voor je uitleg!
Dit zou echt niet moeten kunnen
Hoe bedoel dat het misschien wel gepland was? Denk je dat zij euthanasie wellicht heeft gedaan? Zij heeft nadien ook veel psychische problemen gekregen als gevolg van haar beroerte. Wellicht speelt dat ook nog mee.
Ik heb zelf in augustus een hersenbloeding gehad en schrok heel erg van het bericht van Martine Bijl. Wil het absoluut niet naar me toetrekken maar moet zeggen dat ik er veel over heb nagedacht.
Ze heeft inderdaad (ook) een depressie gekregen nadien. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft gehad…
Zou zelf ook graag meer willen weten dus als iemand iets meer kan vertellen, heel graag!
wat is die ratelband toch een egoist
Ik vind eigenlijk dat dit verboden zou moeten worden. Kan niet, weet ik, maar ik vind dit het toppunt van egoïsme en ongezond voor een kind.
Nee logisch, moeten wat dat betreft ook niet speculeren.
@Intoxicated Wat heftig zeg om op zo’n jonge leeftijd al een hersenbloeding te hebben gehad. Hoop dat je er een beetje goed uit bent gekomen. In ieder geval veel sterkte!
Dan heb je dus straks een 10-jarig kind met een man van 80. Dat kan toch niet anders dan schadelijk voor zo’n kind zijn?
Ja toch? Ik weet niet wie de peetouders zijn voor het geval hij overlijdt maar lijkt mij heftig voor dat kind…
Bah wat moet je een intens nare man zijn als je je eigen kind het wil aandoen om zijn ouder vroeg te moeten verliezen. Kan daar echt met mijn hoofd niet bij.
Weet iemand wat er gebeurd is tussen Maria Tailor en haar ex? Zij is bekend geworden door Modemeisjes met een Missie, waar ze samen met Josh Veldhuizen inzat. Ze heeft ook een eigen modelabel.
Hij zet deze tekst over haar op zijn openbare Instagram. Wist wel dat ze al een tijd uit elkaar waren, maar die vrouw moet hem wel iets vreselijks misdaan hebben dat je dit zo openlijk gaat uitvechten?
Huh, heeft hij de tekst veranderd? Want hij praat toch lief over haar? Eens dat ik het niet online zou gooien, maar hij blijft gewoon respectvol.