Ja, dat Ben helaasch niet geïnteresseerd is. Wat vervelend!
@TroyBolton ik snap troy wel, het is dat het inderdaad mijn vader had kunnen zijn maar anders . Heb je daar eigenlijk een woord voor, veel te ‘oude’ mannen waar je wel een kunstje op zou kunnen?
Hahahahahaha
Brr die Saunders familie vind ik zo scary. Ik heb ook dat interview met Jamie Faber gelezen, die had iets met Dean en is meerdere keren helemaal in elkaar geslagen door hem (stopte niet toen ze zwanger was). En die Ben wist ervan maar deed niks.
Ja, ik kom uit hun stad, maar ze staan ook zo bekend hier. Geen Oke mannen
Hahaha prachtig
Ahh, krijg net een push melding dat Martine Bijl is overleden
Oh nee!!
Ja… wij keken vroeger altijd het zonnetje in huis.
Leuk mens was het!
Ahh dat vind ik oprecht heel verdrietig.
Ik vind het ook echt verdrietig. Vond haar zo lief en leuk bij Heel Holland Bakt. Staat bij dat ze overleden is aan de gevolgen van die hersenbloeding in 2015. Ze is dus nooit meer hetzelfde geweest erna…
Ahh wat verdrietig. Ik weet nog wel dat ze een boek (?) of een artikel geschreven had over haar hersenbloeding en de manier waarop ze het beschreef was zo heftig en zielig.
Wat verdrietig
Ahh wat een verdrietig nieuws, zo’n leuke en lieve vrouw leek me dat. Echt heel heftig ook wat ze de laatste jaren mee heeft moeten maken. RIP
Ach zo jong! Ze leek me echt een lieverd. Rust zacht Martine
O te veel gecropped haha er stond daar onder: “oh dear…”
Ik hou echt zo van haar haha, heerlijk
pfffffff deze man krijgt echt te veel aandacht.
Hij gaat het kind alleen opvoeden? Jemig, lijkt mij voor dat kind best heftig als die een jaar of 15 is…