Haha oh dan lees ik het toch echt op een andere manier.‘hoe blind de liefde echt maakt’, ‘het slechtste naar boven komt’ en ‘wat je ook allemaal over me verkondigd’ vind ik niet zo aardig. Ja wel respectvol dat hij haar het beste wenst haha.
Ik lees het helemaal niet sarcastisch?
Zij deden ook mee aan zo’n programma over bevallen, vond haar daar echt een heks
Ik vergeet zijn quote uit die serie nooit meer: “een bevalling is hetzelfde als je favoriete kroeg zien afbranden, dat wil je niet”
Ik vind haar zo oud ogen terwijl ze dat volgens mij niet is.
“Bedankt voor de mooie kindjes” goed gebaard meid bedankt en de groeten thuis
Ik vond haar echt een golddiger. Zonder zijn moneys was ze waarschijnlijk nooit voor hem gevallen.
Maria woont met de kinderen in zijn prachtige huis. Misschien dat Maria nu dat huis uit moet van hem ?
Ik vind het bij hem echt mega onaantrekkelijk dat hij nog zo veel wilt stappen en zuipen (in de lil kleine scene). Vind dat echt een afknapper.
Jammer dat hij deze zin heeft gejat van Robbie Williams.
Ik ben geïntrigeerd door the Jonas brothers maar er vallen me wat dingen op.
- waarom doet Nick zo arrogant?
- waarom zingt Kevin niet?
- waarom lijkt het alsof Kevin er buiten valt?
- Is Joe achter een boom gevonden😍?
En dat hij in eerste instantie niet bij de bevalling wilde zijn, totdat hij zich op het allerlaatste moment bedacht.
Zo jammer
Jeetje wat is Olcay toch arrogant.
(Ik vind haar trouwens wel een beetje lijken op de Huismuts, of de huismuts op haar.)
ughhh dit concept en die mensen
Ooh inderdaad ja. Terwijl ik haar in haar eigen programma juist wel leuk vond
Haha lol, door de comments van dat filmpje kom ik erachter dat Emma Thompson die er langs zit de zin weer steelt in Bridget Jones Baby.
Mijn vriend vind dit dus mega grappig, en ik wil ergens laten vastleggen dat ik niet na de gevangenis ga als ik hem aanval als hij dit na de bevalling van onze toekomstige kinderen zegt. Ik denk dat een rechter wel aan mijn kant staat dan.
Hahahah ik ga stuk om graham’s lach
Niet Jimmy Carr’s lach?
Eerder dan de voorspelde 5 jaar
De memes zijn wel geweldig