Nee, klopt. Ik bedoel ook meer dat het een gek koppel is door mijn associatie. Ik heb zelf een beeld gemaakt van hoe zij zijn gebaseerd op uiterlijk. Dat klopt niet samen. De karakters die ik er zelf bij heb bedacht.
Ik wist het al via haar insta, daar staan meer foto’s op De zwangerschap staat haar super!
Haar instastories en foto’s zijn trouwens wel een aanrader; ze is gewoon spontaan en ze geeft ons een (relatief) realistisch kijkje in haar leven zonder aandachtstrekkerij of veel fotoshop. Plus: ze post veel over haar hondje
Vinden jullie van Dotan’s nieuwe nummer? Hoe weinig zelfkritiek heeft die man, de hele wereld was gemeen tegen hem maar hij vecht dapper door. Zucht…
Ik ben zo bang dat ze dit op gaat lossen door opnieuw zwanger te worden, zodat ze dan wel weer een kind in huis heeft…
Oh, wat goed, dat wist ik niet! Was dat haar eigen keuze of is haar dat opgelegd?
Pff ik vind het wel erg vol zelfmedelijden. “They dont see me, dont know what is like” Nou, volgens mij zagen we hem juist wel.
De man die zielige verhalen over kankerpatientjes verzint, collega’s fatshamed en afkraakt, maakt nu een liedje over hoe zwaar hij het heeft gehad…
Dat is ook wat ik dacht inderdaad…
Oh sorry lees dat ze gesteriliseerd is… Erg sneu voor de kinderen in ieder geval allemaal…
Als ze maar geen nieuw huisdier neemt.
Ehh, nu ik erover nadenk, weet ik eigenlijk ook niet hoe ik dacht dat dat kon…
Huh, was hij niet degene die de afgelopen jaren met heel K3 heeft gedatet?
Ja staat er ook tussen! Hij is daarna weer terug gegaan naar deze vrouw!
Haha wow, dan had ik toch wel vriendelijk bedankt
Lollll ‘eindelijk na 10 jaar alle jonge vrouwen neuken die voor me werkten eindelijk officieel mijn vrouw!’
alles kan kapot, alles kan kapot
Ik vind Gert(je) dus zoooo hilarisch. Gaaf dat hij ook naar de winterbeelden kijkt hahaha, was voor mij altijd lekker zen wakker wakker worden
Wordt van dit soort verhalen altijd nieuwsgierig naar hoe de vork nou in de steel zit
Viggo waas!
"Misschien wilde Ben wel gewoon een gezinsleven. Een vrouw die achter hem staat en waar een thuis voor hem is. Niet een vrouw die geen kinderen wil, omdat ze haar tijd en geld aan zichzelf wil spenderen. Een vrouw die niet opruimt en pizzadozen van twee weken laat liggen en een keukenaanrecht vol vieze vaat en etenswaren laat staan.”
LOL, good luck meid, met Ben.
Hebben Yvonne en ik dus toch iets gemeen