FF Boulevard #2

Nou ja, uitgelopen is misschien niet het goede woord maar ze is wel enthousiast geweest met het oogpotlood.

Ja, i love her too daarom hoop ik dat het toch wat beter met haar gaat dan wat afgelopen tijd lijkt. Een paar jaar geleden was ze toch heel anders op insta, kwam ze veel vrolijker en gelukkiger over.

1 like

Vind haar make up (en haar) de laatste jaren altijd al een beetje groezelig :grimacing: denk dat @syntagma dat miss bedoelt?
Hetzelfde eigenlijk met haar kleding, die oogt zo goedkoop ofzo?

En de filmpjes zijn altijd zo raar, maar vind ze wel oprecht op de een of andere manier? Idk, love it too :blush:

3 likes

Ja een beetje smoezelig, dat vind ik ook wel!

Ik kan soms echt pijn in mn maag hebben voor Britney. Vind haar echt zo zielig :frown:
Zij werd echt beroemd in een tijd dat beroemd gelijk HYPER beroemd is en je voor iedere scheet in de roddelbladen komt. Zij is zooo beschadigd door de faam. Vond dat hele fiasco met dr haar scheren ook zo pijnlijk, en vooral dat het zo hilarisch werd bezien door de media.

31 likes

Ik vind het ook echt sneu voor Britney. Hopelijk krijgt ze de juiste hulp en komt ze er sterker uit.

giphy-1

6 likes

Ja, dit hoop ik ook. Ze heeft al veel meegemaakt en de verhalen van afgelopen tijd zijn ook niet leuk. En dan heeft ze natuurlijk ook nog haar kinderen.

Ik ook :frowning_face: moet ook altijd denken aan deze docu: https://vimeo.com/2768467
In het bijzonder deze scene
https://www.youtube.com/watch?v=hmFOIiig49A

Zo sneu arme Britney

4 likes

Ik wist niet dat Krysten Ritter (Jessica Jones) zwanger was. Ze ziet er echt prachtig uit vind ik.

22 likes

ahh ja heel mooi! Zij speelt ook in the B from apartment 23, echt zo’n heerlijke slechte serie. Jammer dat er maar 1 seizoen van is haha.

1 like

https://www.ad.nl/show/wesley-en-yolanthe-van-verzoening-geen-sprake~a24e38c38/

Toch niet blijkbaar

1 like

Oja 2 idd!

1 like

Ik had een keer op nu.nl iets aangezet blijkbaar, waardoor ik alle updates over Barbie/Samantha kreeg. Ik snapte er echt maanden niets van: waarom was zij steeds een pushbericht. Per ongeluk zelf zo ingesteld

18 likes

Haha ik had laatst met een vriendin een heel gesprek over Barbie/Samantha
 Over hoe ze uit het raam was gesprongen/zielig voor d’r kindjes/blablabla.
En toen zei ze ‘Hoe weet je dit eigenlijk allemaal’.

Ik kon ook niet echt een excuus bedenken hahahhaha

7 likes

Ik denk wel dat er echt iets aan de hand is. Zo sneu.

Volgens mij hebben wij dezelfde telefoon en dat heb ik de laatste tijd ook! Laatst toch keer hetzelfde bericht dat Huawei op de zwarte lijst staat in de VS, ik dacht echt jahaaa nu weet ik het wel jongens

1 like

Was dit al voorbij gekomen?

3 likes

Hehe eindelijk bevestigd, had het al alle schijn van

2 likes

Zooooo leuk

Vind het zo een gek koppel, omdat ik haar qua uiterlijk ouder vind lijken en hem nog een broekie. Ik weet dat het niet zo is, maar krijg het niet uit mijn hoofd.

3 likes

De normale p20 inderdaad! Ja irritant he? Net al mijn notificaties uitgezet, krijg je dit!