FF Boulevard #2

Op de een of andere manier trek ik deze meid echt heel slecht, en ze is de laatste dagen echt steeds in het ‘nieuws’.
maarja misschien ben ik ook wel gewoon jaloers hoor :upside_down_face::rolleyes:

Whats with the boobs? Is Chloe van Geordie Shore.

3 likes

nou echt precies dit haha. ik vind haar op de een of andere manier ook echt heel irritant maar kan er niet precies de vinger op leggen waarom :thinking:

Al die ‘artikelen’ refereren naar hetzelfde filmpje van Anna Nooshin als bron. Zooooo lui

Hahaha ja dat vond ik ook al irritant.
Maar daarnaast is ze ook nogeens uitgeroepen tot WAG van het jaar door FHM dus dat kwam ook nog voorbij

Ze zijn volgens mij wel al 10000 jaar bij elkaar, sinds ze nog lekker aan het puberen waren en hij nog alles behalve een bekende voetballer was, dus dat vind ik wel voor hen pleiten

2 likes

Ah zo, ja dat snap ik wel

Thomas Dekker is vrijgezel en al gespot op tinder, dus als je de nieuwe bff van Anna wilt worden. Grijp je kans NU!

10 likes

Vind dat zo’n griezel :fearful:

9 likes

Hij had toch een relatie met iemand in Amerika.

1 like

Jupp! Die 19 jaar oudere, k*t ben de naam kwijt.
Maar is uit naar het schijnt.

Nou nou zo hoef je dr ook weer niet te noemen toch

9 likes

Hahaha ja, een komma was wel op z’n plaats geweest @Oprah :joy:

6 likes

Jezusssss ik en , gaat lekker he!

@littlenumbers @Olga
Jullie comments zijn echt zooo nergens voor nodig.

1 like

Het was een grapje he, volgende keer zet ik er een smiley bij

6 likes

Ik wilde net zeggen, volgens mij was dit lollig bedoeld :smile: ik moest namelijk heel hard lachen hahaha

8 likes

Ik zie ook steeds dit soort artikelen voorbijkomen en dan denk ik waarom? Blijkbaar worden voetbalvrouwen vaak geïnterviewd enz. maar het is toch helemaal niet boeiend om te lezen over de vriendin van, en ook niet voor haar om alleen te komen iets vertellen omdat haar vriend voetballer is. Snap dus ook niet echt waarom je dan zou meedoen met dat soort gedoe als het toch niet echt om jou gaat, want dan ben je ook juist alleen maar de voetbalvrouw :woman_shrugging:

8 likes

Haha nou nou @littlenumbers maakte toch geen gemene opmerking? Of heb ik iets gemist? Zonder komma kon je het natuurlijk ook interpreteren als 19 jaar oudere k*t.

Ik heb ook weer gelachen, thx @littlenumbers

1 like

Hadden jullie Britney Spears’ insta post van net ook gezien? Hij is nu weer verwijderd.
Ze vertelde (met uitgelopen make up en verschrikkelijk haar) dat ze echt wel zelf dingen post op Instagram en dat we de rest niet moeten geloven. En een filmpje waarop ze op een balkon catwalk loopjes doet op Man Down van Rihanna.
Beetje vreemd allemaal, hopelijk gaat het snel weer de goede kant op…
Edit, de video is opnieuw gepost :joy:

2 likes

Ik vind haar make-up niet uitgelopen. Haar haar is met die extensions de laatste jaren al niet mooi. En d’r filmpjes zijn altijd vrij awkward :grin: Still love her!

1 like