FF Boulevard #2

Is Ruud van Temptation ook Ruud van Utopia?

Ja! Die met dat lange haar en bandana

1 like

6inside stopt er na 1 seizoen mee

1 like

Nee nee nee ze moet met Enzo :joy:

10 likes

Jeetje wat een reacties. Ik vind haar buik best slank? Ze houdt hem gewoon niet in, wat alle andere mensen op Instagram wel doen.

1 like

Nou, ik interpreer ben je zwanger ook als nieuwsgierigheid, Dee heeft echt een jonge groep volgers die volgens mij ontzettend meeleven juist, neemt niet weg dat het geen kwaad kan om te zeggen dat zo’n vraag not done is natuurlijk

1 like

Nou ze krijgt ook heel veel comments met commentaar op haar lichaam, dus ik denk echt niet dat al deze comments oprecht zijn bedoeld.

1 like

Ja dat geloof ik ook wel meteen, het lijkt me lastig om altijd maar zo veel commentaar te krijgen op je uiterlijk

Jezus ze is super slank
wtf

Ik vraag me echt af of ik dan naar een andere Dee aan het kijken ben, want ik vind haar echt nog steeds insta-slank!

1 like

Ik denk dat haar lichaam niet per se veel verschilt van de andere slanke Insta-meisjes, maar dat zij er niet aan laat sleutelen/niet expres met ingehouden buik en speciale angles poseert/de boel niet photoshopt. Veel mooier vind ik dat, want die super gladgestreken foto’s vind ik echt heel saai.

25 likes

Ja dit dacht ik dus ook. Die piepjonge volgers vragen zich dat wellicht af puur uit nieuwsgierigheid en niet per se om te bodyshamen. En ja ze heeft een prima lichaam.

Maar ook jongere volgers mogen geleerd worden dat zo’n vraag niet netjes is.

4 likes

We hebben het geschopt tot het verhaal van M.arjan J.onkman jongens, proef de fame @anon45507601

104 likes

Hahaha ik ga stuk dat de titel van @anon45507601 er ook op staat.

44 likes

Hahaha ja, ik voel me ook een beetje ~beroemd~ nu :sunglasses:

3 likes

Oh nee straks komt er een rookie invasie

1 like

Nah geen url.

2 likes

Oh ja gelukkig

1 like

Er zijn teveel zoekresultaten op haar naam om dit forum te tonen. Misschien een volger doorgestuurd?

2 likes