Ja dat zijn de geruchten. Misschien een ongelukkig shot maar werk aan die neus lijkt me logischer.
Wow bovenste foto lijkt ze heel erg op lil kim.
Ben ik de enige die in de bovenste Michael Jackson ziet?
Het ziet er niet beter uit ofzo.
Ik had die bovenste foto eerder ergens voorbij zien komen. Maar ik dacht toen serieus dat dat Kris was. Ik kom er nu pas achter dat ze dat dus niet is, haha
In totaal? Ik denk dat je wel uit kan gaan van ook nog fillers in jukbeenderen en kaak, botox in voorhoofd etc
Wow links gaat duidelijk iets mis
Kan hij nou zijn mond niet meer helemaal dichtdoen voor de fillers of is dit een ~sexy pout~?
Ik denk een sexy pout die moet verhullen dat zn mond niet meer dicht kan
@grace Je kunt het ook bewust op die manier laten inspuiten zag ik laatst. Waarom zou je dat willen?
Dit vond ik wel interessant. Beroemdheden van vroeger volgens huidige âschoonheidsidealenâ.
Alleen bij Elizabeth Taylor denk ik nou ziet er nog enigszins uit alsof het nog in verhouding is met de rest van het gezicht
Yono, kindje van Xelly Cabau is dus inderdaad vernoemd naar oa Yolanthe, hoe lief is dat. Las het op haar insta.
Ik dacht echt dat het Kim Cattrall was op de bovenste foto
Weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik zag gisteren Onnedi en Ruud van Temptation samen lopen. Of was het al algemeen bekend dat zij aan het daten waren? Best een opmerkelijke combinatie haha
Maar ze liepen alleen samen of echt hand in hand ofzo haha?
Ik zag het maar kort, maar een vriendin had ze ook al eerder gespot samen. Zag het in de verte, en ze maakten een selfie toen ik ze zag. Het zag er wel gezellig uit. Weet ook niet of je als je âbekendâ bent hand in hand gaat lopen in de datefase. Vind ze qua types ook wel bij elkaar passen dus zou me niet verbazen als ze meer zijn dan vrienden.
Ja ik bedoelde meer dat als twee mensen samen lopen ze niet gelijk hoeven te daten hahah.
Haha nee snap ik, zou ook echt goed kunnen dat het gewoon als vrienden is of voor een samenwerking ofzo