Ik kan nu alleen aan dat nummer denken. Vind het wel sneu
Mama lauda?
Niet de jeugd van tegenwoordig?
Wie heisst die mama von Niki Lauda, mama Lauda…
Het is waar
@Muse Lees dit nu voor het eerst, maar die Joy lijkt het er ook een beetje om te doen, imo. Door opmerkingen als: ik heb liever zijn papa op Instagram te zetten bij foto’s van Kjeld’s zoontje enz.
Hij is zo vol van zichzelf. Gatver.
Leuk ook, zo’n serial cheater. Hij had de zus van Sven toch ook bedrogenz
https://sportnieuws.nl/fun/joy-beune-verwijdert-flirt-naar-kjeld-nuis-snel-op-insta/
Hij heeft wel een voorkeur voor een bepaald type naam:
Jill, Joy en Jax (zoontje)
wat goedkoop
Echt niet oké dit. Zet haar maar nog verder te kakken in een interview. Ze heeft het er al moeilijk mee en dit zal niet helpen
Jeetje als ik Jill was zouden er binnenkort toch wat beschamende persoonlijke details over deze zelfingenomen lul op wondere wijze uitlekken
Ik heb hier op het forum ook weleens gelezen dat Jill weleens de bloemetjes buiten zette tijdens haar relatie met Kjeld, zijn ze beide niet zo heilig. Wel rot dat hij haar zwart maakt. Aan de andere kant: het is wel de Telegraaf hè…
destijds met jouw breuk met Xander ging dat ook zo ja, hij was de boe man
Nu @Wendy hier toch zit hè, volgens mij willen wij nog altijd antwoord op een bepaalde vraag…
Ahaaaa ja! “Cookie van eigen deeg” yes or no
Fok
Hoewel ik dit ook echt niet oké vind moeten we niet vergeten dat dit geweldige “artikel” door de Telegraaf is geschreven he…
Is togg nix mis mee…?
Volgens mij is dit Jill’s reactie erop (heb het hoofdje van haar kindje er even afgeknipt):
Add images
Bovenste lijkt ze op Kris en links op Kylie, wat plastische chirurgie al niet kan doen hé!!