FF Boulevard #2

https://www.geenstijl.nl/5147605/victorias-secret-doet-geen-lingerieshows-meer/?fbclid=IwAR3jRLEXDwWPOtwvKLjIyU7dg3tiUhryOGxCVp-EjP9ppmSLCGStTTqWnMA

zou dit waar zijn?! zag het voorbij komen op FB, maar heb het verder nog nergens gelezen op nieuwssites oid.

ah oke daar had ik nog niet gekeken, wel dus!

Nu.nl meldde het ook indd

Wat jammer zeg!

leomie Anderson bevestigde het ook op Twitter. En zij is dan nog de nieuwste angel

Ik heb in een week tijd twee misdaadjournalisten gespot. John van den Heuvel en Peter R. de Vries. Ik denk dat het universum me iets wil vertellen, maar ik weet niet wat?

9 likes

Je wordt binnenkort gesnapt

14 likes

Ik denk dat je gelijk hebt

9 likes

En? Hoe waren ze in het wild?

Ik stond laatst op een feestje met Viktor Brand (mijn SBS-idool) and it was amazing. Toen ik moed genoeg had om praatje te maken was 'ie alleen weg. Gemiste kans.

12 likes

Best wel lang en opvallend. En John van den Heuvel is echt heel oranje.

Ze vallen allebei best wel op. Lijkt me niet handig als criminelen je moeten hebben :sweat_smile:

7 likes

Dat je met de verkeerde criminelen omgaat :grimacing:

1 like

Gehoord van een getuige: Anna Nooshin die onderweg naar Kaapstad het hele vliegtuig bij elkaar heeft geschreeuwd omdat haar vriend voor zich zelf business class had geboekt en voor haar economy class.

13 likes

Geloof ik niet

25 likes

Denk niet dat anna Ć¼berhaupt haar vriend nodig heeft om in business class te zitten

8 likes

Maar ze is in LA! :face_with_raised_eyebrow:

Olcay over faillissement: ā€˜Ik heb altijd naar eer en geweten gehandeldā€™

Bedrijf heeft 11 miloen schuld en ze declareerde haar ā‚¬18.000+ prive Range Rover reparatie zakelijk hahahah

4 likes

Geniaal

Zeker waar, maar als je denkt dat je vriend de tickets regeltā€¦

Houd gewoon op met deze onzin! Ze is in LA.
Gaat nergens overā€¦

5 likes