Hahaha dat betekent toch niet dat ze niet naar Kaapstad kan zijn geweest? Raar argument. Ze was een tijdje geleden naar Kaapstad toch
Ze reist lekker veel net als jij #wanderlust
Was dat niet in januari ofzo? Kom je er nu mee aankakken, daaahaaaag.
Vind zulke berichten die gewoon nergens op slaan totaal niet nodig.
Kan me van die vriend niet voorstellen dat hij zelf business class zou gaan zitten en Anna elders laat zitten. Hij komt zo verliefd over
Hahahaha heb ik ook een keer gehad ik was mn vriend opzoeken waar hij zat voor zn werk en vlogen samen terug. Maar âhij is veel langer dus heeft veel meer aan business classâ (en zn werk betaalde zijn ticket en hij alsnog het mijne).
Pest hem er nog steeds mee
Ik denk dat hij best weet dat hij in zijn handjes mag knijpen met Anna. Als je ziet hoeveel moeite hij voor haar doetâŠ
Pff ik scrollde door naar beneden en begon met reacties te lezen⊠had ik beter niet kunnen doen. Wat zijn die ventjes van GeenStijl toch een hoopje zielepoten :â)
jaaaaa echt HEEL ERG. walgelijke mannetjes allemaal.
Ik vind die reacties zo absurd dat het op de een of andere manier niet binnenkomt. Wat een idioten
Die wolk is nog steeds roze hoor, onafhankelijk van welk geslacht een kind heeft, dat is gewoon de uitdrukking.
Vind het zo zielig voor Meghan, wat een walgelijke familie heeft ze.
Bedoel je de bewoording âdode puppyâ of omdat het nu lijkt alsof die kinderen door de puppy persoonlijk het huis uit zijn geschopt?
Haha eens, bizar verhaal wel!
Dus die jongste is nog wel bij hen in huis uit angst dat het escaleert? Is dat juist niet gevaarlijk en schadelijk voor haar, of begrijp ik het verkeerd?
Volgens mij zijn ze bang dat David los gaat met zijn wapens als ze ook maar Ă©Ă©n voet op zijn terrein zetten. Ik vraag me ook af wat nou veiliger is, de kinderen daar weghalen of het risico nemen dat David doordraait en zijn kinderen wat aandoet.
Ah zo. Ja, het is een beetje kiezen tussen twee slechte scenarioâs natuurlijk, want als het nu misgaat is dat meisje erbij.
Echt, maar weer een teken dat er echt iets moet veranderen aan die wapenwet in De VS. Hoop dat hij ook de juiste hulp gaat krijgen.
Ik kan wel janken als ik eraan denk dat die arme Kaiser alles heeft gezien. Thank god dat CPS eindelijk actie ondernomen heeft en hem daar heeft weggehaald.
Gek trouwens dat er niets gezegd wordt over Davids dochter Maryssa, die zit daar normaal gezien ook nogâŠ
Vraag me inderdaad ook af hoe het met Maryssa is jaâŠ
Alles voor de viewsâŠ