Sowieso raar om het ‘dik’ of ‘slank’ te noemen. Ze was zwanger en is net bevallen. Je hebt een baby in je buik, waarom noemen mensen dat ‘dik zijn’?
Nahh niet als ze het zo geweldig vindt om te doen toch. Ze doet t blijkbaar voor de aandacht
His Royal Highness Archibald West
Snap sowieso niet waarom online iemand uit de tent lokken leuk is?
Mijn vriend en ik vinden het leuk om elkaar af en toe op de kast te jagen maar door dat reallife te doen hoor of zie je aan iemand gezicht dat dat nou juist de bedoeling is.
Online is dat bijna geen optie en zal je altijd verkeerd begrepen worden, zeker over zo’n gevoelig onderwerp.
Pff ik dacht door het aantal posts minstens dat Ronnie Flex was bevallen
Anticlimax
Nee, hij zit pas op 3 cm
Was even de nieuwe vriend van Sylvie aan het opzoeken. Ik denk dat hij stiekem is geinfluenced door Peter Andre.
Omg, nostalgia
Dirk
Ja ben ik het opzich mee eens, maar dit gebeurt echt zooo vaak in zooo veel verschillende topics. En nooit enig begrip of zelfreflectie van Evi-lena of een soort ‘sorry ik bedoelde het niet zo’ comment. Tja, dan ben je er op een gegeven moment wel klaar mee :’)
Hoe zie je dat?
Haha, ik dacht echt hetzelfde: als we in een wereld leven waarin Megan Markle al dik wordt genoemd (na een bevalling weliswaar), weet ik echt niet wat ik met mezelf aanmoet * wrijft nog maar eens over die dikke kenkels terwijl ze jaloersig naar die van de net bevallen Megan kijkt *
Dat laatste is een grapje natuurlijk, want het laatste wat we moeten doen is nog meer focussen oo het uiterlijk van een pas bevallen vrouw
Maar ik moet wel ook even stiekem toegeven dat ik ook niet wist (tot 3 weken geleden) dat je er na je bevalling nog best wel een tijdje zwanger uitziet.
Ah thanks. Geen taart voor haar
Die taille is onwijs ingesnoerd. Ze kon ook 4 uur niet naar de wc en nagenoeg niet zitten.
Ik vind haar in die outfit net een gerookte kipfilet lijken.
Wow dat ziet er ZO pijnlijk uit
Ik vind haar haar ook zo suf, ga je naar het METgala en kom je aan met semi krullend nat? haar. Maar misschien is dat om extra focus op haar outfit te leggen. Maarja dan kon ze ook een strakke staart doen.
Het idee was dat ze net uit het water kwam, de kralen zijn als druppels die nog op haar huid liggen. Dus er zit wel een logica achter. Plus ze stond ook met zulk haar op de cover van Vogue, dat zal ook wel hebben meegespeeld.
Ja het idee was toch dat ze haar cover nadeed? Ik vond het trouwens wel een toffe look. En bevestiging dat ~haute couture mode~ niks voor mij is