FF Boulevard #2

Yooo kappen hier met die onzin. Kate én Meghan zijn allebei prachtig, ze hebben een kind op de wereld gezet. Punt.

Edit: oké ik kom ook nog met een ander onderwerp.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/omg-boer-marnix-en-boerin-steffi-krijgen-liefdesbaby/
Clickbait at it’s finest

7 likes

Nee joh, iedereen hapt hier zo makkelijk, soms kan ik het niet laten. Neemt niet weg dat ik al deze dingen ook gewoon in het echt zou kunnen zeggen hoor, alleen van sommige dingen weet ik ook dat ze hier net even wat meer reactie uitlokken omdat iedereen nogal snel op zijn teentjes is getrapt als het gaat om gewicht. Nergens voor nodig want iedereen is prachtig en moet zeker doen en laten wat zij wil.

4 likes

Waarom zou je dat doen?

12 likes

Precies. Keer op keer op keer. Zo zonde.

1 like

Aandacht

7 likes

En ik maar denken dat er een naam voor baby 4 is.
Donald jr?

#kanyeforpresident

5 likes

Dat is al gebeurd

Ik denk dat alles wat hier gepost wordt meer zegt over de forummer dan over het forum zelf.

Maar eh, terug naar Boulevard nieuws?

Wat een dooddoener dit. Het forum is toch geen levend medium? Er zijn wel kaders ja maar de inhoud bepalen wij zelf.

Soms is het saai als iedereen in een tent ziy als jij zin hebt om te feesten.

3 likes

Niet per definitie? Vind jij?? Beargumenteer?

@Evi-lena Ik zeg eerlijk ik hou van drama en discussie op zn tijd. Maar als iedereen x op x aangeeft yo t ding waar jij het steeds over hebt vind ik kwetsend dan moet je ook weten dat je moet stoppen toch. Oke dat je hey bespreek baar wilt maken maar dat kan ook op een andere manier. Je kan er in het bodypositivity topic over hebben. Zonder dat je fotos van andere als voorbeeld gebruikt.

Ik ben ook een happer en ga te vaak door ( sorry jongens ben denk ik wel veranderd nu maar weet niet voor hoe lang)

16 likes

Ik snap echt niet waar mensen vandaan halen dat Kate meteen slank was na de bevalling. Je ziet heel duidelijk dat zij ook nog zo’n buik had en ze deed ook geen moeite dat te verbergen

4 likes

De vergelijking mag niet meer, dus ik heb hier eigenlijk verder dan niks meer over te zeggen.

@Evi-lena is zo’n voorbeeld van een persoon die door de media is verpest: geen beeld van de échte wereld. Niks aan te doen.

4 likes

Ben ik die enige die nu Nielson in dr hoofd heeft :joy::joy::joy:

Ik was net trouwens aan het zoeken waarom Rihanna niet op het MET gala was (geen idee, maar volgens haar was Anna Wintour het best dressed) en toen zag ik dat haar modemerk binnenkort gelanceerd wordt! Ben benieuwd :grimacing::grimacing::grimacing: zo leuk zijn als t in NL ook verkocht gaat worden. Onder de paraplu van LVMH en het wordt volgens haar insta een heel nieuw modehuis :scream::scream::scream::scream:. Echt best wel gaaf.

6 likes

Nee ik ook al de hele dag, toen typte ik het en dacht ‘Ah kak Nielson in m’n bericht’.

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd wel onaardig om op zo’n manier over een medeforummer te praten. Ben het ook niet eens met de dingen die @Evi-lena zegt, maar het punt is nu wel duidelijk denk ik dus vind dit ook wel onnodig.

28 likes

Heb m maar even opgezet :woman_shrugging::joy: