Hahaha maar dat is ook wel vet dat gewoon opgeslagen zit in het lichaam. Dat raak je niet in een keer kwijt bij de laatste perswee. Die buik met alles wat erbij hoort is wel minder.
Lekker slank? Okeeeee, vraag me soms af of jij gewoon niet in een ander universum leeft. Waar slank de norm is, waar je alles moet doen om je vriend te plezieren.
Elke keer als ik je posts lees, heb ik weer hetzelfde gevoel. En ik vind het mooi dat je zulke dingen gewoon vraagt maar je boodschap komt altijd verkeerd, kwetsend over.
Ik hou van jou.
Ik heb nergens gezegd dat ze de allerdikste vrouw ooit is en dat is ze ook helemaal niet. Natuurlijk kan ik bedenken dat dat even tijd nodig heeft, ik heb toch ook nooit gezegd dat dat niet zo is en dat ze morgen weer huppakee haar oude gewicht moet hebben?
Maar je zegt zelf al dat je geen vergelijkingsmateriaal en geen ervaring hebt, hoe kan je dan het enorm vinden voor na een bevalling? Dan moet er toch een standaard zijn waarmee je het vergelijkt?
Én een baby
Ja Kate die net als Meghan de dag erna het kind aan de pers presenteerde, drie keer. Vandaar ook die foto
Nee niet dat ze er zo uitziet als eerst, dat weet ik ook nog wel maar wel dat ze er niet zo uit ziet als Kate na haar bevalling terwijl ik zou denken dat Meghan misschien nog wel een slankere bouw heeft als Kate.
Bevallen gaat bij haar zoals in de Sims. Puf puf, wolkjes rond de Sim en daar is de baby! Geen fysieke moeite, verandering. NIKS
Waarom vind je het zo nodig om ze met elkaar te vergelijken? Überhaupt? Vind de toon in je berichten echt een beetje naar
Ugh, dit vond ik zo demotiverend.
Ik ben 23 kg aangekomen en ik at helemaal niet veel extra. Dacht echt: dit komt nooit meer goed.
Dik dun what ever ze heeft een kind van Harry. Dat kan niet iedereen zeggen haha
O en zo’n gare opmerking is wel ok?
Waaaarom gaan mensen hier nog op in? Het is zo overduidelijk bedoelt om uit de tent te lokken.
Ik snap het ook niet.
Ja, mijn vraag was serieus maar na zo’n reactie ga ik idd niet meer reageren haha.
Misschien vinden mensen het gewoon niet fijn om in een tent te zitten en waren ze al van plan om eruit te komen.
Zo zit ik veel liever op de kast dan ernaast.
Same ik hou van uitzicht